Mam sentyment oglądając tą okolicę. Na powierzchni i pod.Też wykorzystuję tunel, tylko w drugim kierunku, do szybkiego dostania się do Wałbrzycha. Miło, że będą jeździć pociągi. Żeby jeszcze odbudowali linię w stronę Londynu Zdrój.W niedzielę po godz. 17 musiałem łapać stopa, bo nawet Taxi w tamtym rejonie, nie odbiera telefonów.
Piękne tereny. Czy dobrze widzę, że teraz w XXI wieku kładą poniemieckie szyny z przed IIwś ? Ten właz to od czego ?
Przypuszczam że elementy wentylacyjne podziemi kompleksu Riese. Zgadłem?Podziękowania za galerię i pracę włożoną w kompozycję. Bardzo mi się podoba zestawienie stanu obecnego z dawnym na pocztówkach.
Ładnie to sfotografowałeś. Mam słabość do takich starych linii kolejowych.Tak ze zdjęć widać, że tę linie rewitalizują.Zastanawiam się, kto będzie dopłacał do kursowania pociągów. Rentowna to ona nie będzie nigdy.Mam w pobliżu taką zapomniana linię: Żywiec-Sucha Beskidzka, nawet jest zelektryfikowana i użytkowana (1 pociąg na tydzień, w sezonie letnim. Są ostre zakręty i podjazdy, prędkość często w ok. 20 km/h. Tylko dla turystów. Miejscowi nie przesiądą się na pociąg, nawet gdyby pociągi kursowały co godzinę.Przejechalem się tą trasą pociągiem retro, lokomotywa parowa, obsługa w ubiorach z czasów monarchii Habsburgów - to jest TO (i tylko to).
A które połączenie kolejowe jest rentowne wprost? Może Łódź - Warszawa.Drogi gminne też się nie zwracają wprost. Kosztują kupę kasy a jeździ się po nich za darmo.Dopiero w szerszej perspektywie widać korzyści.
Tunelem kiedyś biegłem na zawodach biegowych Podoba mi się to "odtwarzanie" pocztówek. To jakiś bardziej zaplanowany projekt, czy tak akurat ci w ręce wpadły?
To troche tak jakby spac na cmentarzu