Od kilku tygodni mój garmin (eTrex 35 Touch) nie synchronizuje aktywności z telefonem (z zainstalowaną apką Garmin Connect). Przy podpięciu kabelkiem do komputera - idzie ładnie (przez Garmin Express). Przez komórkę - nie chce. Wcześniej hulało bez kłopotów. Oczywiście, połączenie BT jest, notyfikacje działają, tylko synchronizacja aktywności nie działa (i, co ciekawsze, nie zgłasza żadnego problemu). Próbowałem starego, niezawodnego sposobu (wyjść/wejść) - tzn. rozpiąłem połączenie, wywaliłem apkę, połączyłem wszystko od nowa - bez zmian. Problem zgłoszony do Garmina i "programiści analizują" - czyli pewnie pisz pan na Berdyczów. Wydaje się, że problemem jest sama aplikacja Connect, ale ni cholery nie mogę w niej nic znaleźć odpowiedzialnego za te ustawienia. Ma ustawioną automatyczną synchronizację i to domyślnie - nawet nie da się tego zmienić. Może ktoś miał coś podobnego?