Do nawigacji to niezniszczalny etrex.
Przepraszam za offtop, ale w czym łączysz ślady w jeden?
Ze względu na covida nie wcześniej niż na 2 tyg. przed startem, do tego jest kilka remontów dróg, które wręcz uniemożliwiają jazdę danym odcinkiem.
A które konkretnie odcinki są zagrożone? Ten pod Szczecinem był już wspomniany, ale to chyba prosto ominąć, tak właśnie jak prowadzi RAP.
starą DK3 od Goleniowa do Wolina lub ze Stepnicy do Czarnocina i dalej szutrową ścieżką rowerową po wale Zalewu Szczecińskiego aż do Zagórza
Co do monitoringu to raczej będzie jedna strona.
To po prostu odpowiedź na zapotrzebowanie uczestników, bo zamiast ukrywać się z tym samochodem po krzakach uczestnik może sobie całkowicie legalnie i z czystym sumieniom jechać w odpowiedniej kategorii.
będzie miał wypasionego kampera z pełną obsadą.Dlaczego jego oczekiwania mają być realizowane kosztem naszych oczekiwań?
To jest tez argument za tym, żeby oddzielny monitoring sfinansowały (jeśli takie koszty są) osoby, które jadą w "specjalnej kategorii".Będzie to uczciwe, eleganckie i bardziej czytelne do śledzenia.
W mojej ocenie dla kibica znacznie lepiej jest jak wszystko ma na jednym podglądzie, zamiast klikać po 3 różnych stronach. Każdy zainteresowany maratonem bez problemu poradzi sobie z podziałem uczestników maratonu na kategorie.Traktujecie kibiców tak jakby zupełnie nie ogarniali co to za maraton
za 4 lata MRDP może nie mieć "dominującej pozycji" wśród wyścigów dookoła polski