Sam płyn nie ma aż takiej rozszerzalnosci cieplnej. Ale pęcherzyk powietrza wyjaśniałby sprawę. Próbowałbym odpowietrzyć, a nuż... problemy się rozwiążą.
Tak jest w TRP z tym że nie sprawdzałem czy można wykonać jakieś ruchy śrubkami które by poprawiły działanie , przy okazji zmiany kiery na prostą założyłem slx i po temacie .
Moim zdaniem ewidentnie występuje analogiczna śrubka.
Proszę
Patrzę na tą najwyższą klasę i widzę cenę rzędu 100 - 120PLN za parę hamulców. Sorki, ale za takie pieniądze nie da rady kupić nawet najwyższej klasy V-ek, a co dopiero mechaniczno-hydraulicznych tarczówek.
Ja akurat jestem hydraulikosceptykiem, nie do końca wierzę w to, że jakikolwiek sposób zaciskania klocków automatycznie gwarantuje większą moc hamowania
...Ja akurat jestem hydraulikosceptykiem, nie do końca wierzę w to, że jakikolwiek sposób zaciskania klocków automatycznie gwarantuje większą moc hamowania...
nie trzeba tego regulować bo jest zbiornik wyrównawczy z membraną. Te hamulce są, kolokwialnie określając, "samoregulujące się"
No i to jest źródło większości problemów sprzętowych Worka. Używa głównie "okazji" z Ali, jak zawiedzie to przerzuca się na kolejną okazję z OLX i tak to działa. A za porządny i w miarę niezawodny sprzęt trzeba wyłożyć trochę kasy, lepiej zapłacić raz a dobrze.
To, że hydrauliki dają większą moc to obecnie oczywistość, hamulce na linkę stosuje się tylko w tanich rowerach, lub tam gdzie nie da się założyć tarcz (jak w szosówkach pod obręczowe hamulce).
A Ty Worek tyle już kasy wydałeś na te gówna z Ali, że miałbyś za to bezawaryjny sprzęt całkiem dobrej klasy