Autor Wątek: <pomocy> Rower wyprawowy do 1700 zł  (Przeczytany 5814 razy)

Offline Mężczyzna Symfonian

  • Dominik
  • Wiadomości: 1444
  • Miasto: Piekary Śląskie
  • Na forum od: 18.05.2009
<pomocy> Rower wyprawowy do 1700 zł
« 17 Sty 2010, 22:35 »
orginalnie byl amor SR/Suntour SF-NCX D LO, skok 63mm, Felt qx100 z 2009
nie mam pojęcie jaka była różnica,
foto po wymianie
http://img156.imageshack.us/img156/7568/dsc0480i.jpg


Offline Juliusz

  • Wiadomości: 326
  • Miasto: Płock/Poznań
  • Na forum od: 16.03.2008
<pomocy> Rower wyprawowy do 1700 zł
« 17 Sty 2010, 22:55 »
Dzięki za odezwę, daliście mi do myślenia...

Zalicytowałem już wynalezionego przez szkodnika Scotta. Zobaczymy jak to ustrojstwo się będzie prezentować na żywo, jak coś skończy jako zimówka  :P (jeśli nikt mnie nie przebije  :lol: ). Górna rura będzie sporo krótsza no i nie będę musiał kombinować z widelcem.
"Stop fearing. Stop panicking. Turn off your TV. Start thinking." N.B.

Offline Mężczyzna Daniel

  • turysta licznikowy
  • Wiadomości: 2776
  • Miasto: Augsburg
  • Na forum od: 16.03.2009
<pomocy> Rower wyprawowy do 1700 zł
« 17 Sty 2010, 22:57 »
Ale rura sterowa ma 1 cal. To jednak już archaiczny standard, problematyczny w przypadku chęci wymiany widelca, czy mostka.
Dzięki za zdjęcia.
Wracam do jeżdżenia.

MaCH

  • Gość
<pomocy> Rower wyprawowy do 1700 zł
« 17 Sty 2010, 22:58 »
Cytat: "dudi_"
... Swoją drogą - są może dostępne sztywne widelce, które wysokością od osi do początku rury sterowej odpowiadają wysokością przeciętnego amortyzatora na 28"?

Tak są np. takie: aluminiowy , carbonowy .
Ja planując składanie roweru na ramie o geometrii pod amortyzator planowałem założenie albo takiego, podwyższonego sztywniaka, albo kupno sztywnego widelca z dłuższą rurą sterową i podłożenie pod dolnymi łożyskami sterów, podkładek, żeby podnieść główkę ramy. Niestety pomysłu póki co nie zrealizowałem, więc nie wiem jak sprawuje się to w praktyce.
Juliusz myślę, że jak już wymieniasz tyle części, to wymiana, za dużej ramy, będzie dobrym pomysłem. Nawet na tańszą używaną (najlepiej wcześniej sprawdzoną). W przeciwieństwie do niektórych jestem zdania, że rama jest taką samą częścią roweru jak każda inna i nie wiele bardziej kłopotliwą w wymianie. Dochodzi, zazwyczaj, konieczność dokupienia nowych pancerzy. Problem finansowy, pojawia się oczywiście wtedy gdy nowa rama ma inne standardy średnicy rurek (podsiodłowej, główki, mufy, czy czego tam jeszcze :wink: ).

Offline Juliusz

  • Wiadomości: 326
  • Miasto: Płock/Poznań
  • Na forum od: 16.03.2008
<pomocy> Rower wyprawowy do 1700 zł
« 17 Sty 2010, 22:58 »
Zdaję sobie z tego sprawę i bardziej to traktuję jako eksperyment  :D .
"Stop fearing. Stop panicking. Turn off your TV. Start thinking." N.B.

Tagi:
 









Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum