Autor Wątek: Bagażnik w Cube Kathmandu - Cube Integrated Carrier 2.0  (Przeczytany 5903 razy)

Offline Mężczyzna szy

• Miasto: Gdańsk
  • Na forum od: 29.04.2009
Cześć!

Macie jakieś doświadczenia z bagażnikiem Cube Integrated Carrier 2.0, jaki śmiga na bardzo oryginalnej ramie Cube Kathmandu Pro?

Nasi rowerowi znajomi zmieniają rowery, mają taki wynalazek na oku - czy to może się popsuć? Zastosowanie klasyczne, dwie sakwy, więc maks kilkanaście kilo obciążenia.

Regulowane sakwy powinny jeździć bezpiecznie, Cube chyba z tą ramą wie co robi.

Doszukiwać się jakichś problemów czy palić zielone światło?

Szy.

Najlepsze szlaki rowerowe w Polsce, w Niemczech i w Europie

Offline Mężczyzna Iwo

• leniwy południowiec
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 20.09.2010
Z czymś takim nie mam doświadczenia, więc się wypowiem.

czy to może się popsuć?

Wszystko może się popsuć, ale najczęstsze kłopoty z bagażnikami to problemy ze śrubami mocującymi, więc to odpada. Tutaj problem jest wtedy, jeśli dojdzie do złamania/pęknięcia bagażnika w wypadku bądź transporcie, bo po masywności widać, że o wytrzymałość użytkową nie ma się co obawiać. Ale nie musi to kasować całego roweru, bo można obciąć stary bagażnik pozostawiając kawałek rurek, przewiercić i umocować bagażnik na śrubach założonych na wylot.

Offline Mężczyzna Diver

• Miasto:
  • Na forum od: 26.06.2013
Kolega miał taką ramę ze zintegrowanym bagażnikiem w pomarańczowym Cubie. Siedziałem na tym (85kg) i sprawiało to wrażenie o niebo mocniejszego i sztywniejszego rozwiązania niż jakikolwiek inny bagażnik jaki widziałem. Ale nie pamiętam tej nakładki co jest na zdjęciach. To ze 4 lata temu było.

Offline Mężczyzna Daniel

• turysta licznikowy
  • Miasto: Augsburg
  • Na forum od: 16.03.2009
To ja mam podobną zagadkę:
Cube Sl Road Race