Autor Wątek: Poszukiwania roweru  (Przeczytany 5878 razy)

aga7898

• Gość
Poszukiwania roweru
« 16 Mar 2021, 14:52 »
Witam, jestem tu nowa.
Jestem totalnie zielona w temacie rowerów. Pisze z prośbą o ponoc w wyborze roweru na ten sezon. (moj poprzeni rower dostałam na komunie  ;D)
Zainteresowało mnie kilka modeli miejskich rowerów i tu moje pytanie.
Który z tych moich upatrzonych jest w porządku i może ktos poleci coś znacznie innego.
Będe wdzieczna za wszelkie rady  ;) ;)

1. merida cityway 328
2. rower z koszykiem indiana-belle
3. romet jubilat 3
« Ostatnia zmiana: 24 Mar 2021, 12:00 Borafu »

Offline Mężczyzna zly-sze

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 19.09.2019
Odp: Poszukiwania roweru
« 16 Mar 2021, 17:37 »
Czy korzystasz z rowerów miejskich w Toruniu? Odpowiada Ci masa i gabaryty takiego roweru?

Offline Mężczyzna Siara_iwj

• Miasto: Sheffield
  • Na forum od: 19.11.2016
« 16 Mar 2021, 18:13 »
Zacznijmy od wzrostu (długość nogi w holendrach ma nikłe znaczenie, to nie są rowery wyczynowe). Z tych które pokazałaś Merida byłaby najlepsza, z racji przełożeń w piaście. Romet na obrazku nie ma przerzutki, w opisie znowu ma Tourneya, więc nie wiem jak jest, kiera i sztyca stalowe - będą paskudnie rdzewieć, bo na dobre stopy bym nie liczył. Ogryzek z Media Expert to przedmiot w kształcie roweru i nie należy go brać pod uwagę.

Offline Mężczyzna RS

• Miasto: Częstochowa
  • Na forum od: 17.11.2016
« 16 Mar 2021, 18:23 »
Na początek warto określić przeznaczenie roweru i dostępny budżet. Tutaj możemy się domyślać, że chodzi o rower miejsko-rekreacyjny w cenie do ok. 1400 zł.

Polecę coś zupełnie innego. Coś, co nie będzie zaskoczeniem dla tych, którzy mnie znają choć trochę, ale nie jest to oczywiste dla innych.
Polecę stary, używany rower górski na kołach 26 cali (o ile nie jesteś bardzo wysoka), odpowiednio skonfigurowany do przewidywanego użytkowania. Myślę, że za 700-1000zł upoluje się i dopracuje rower, który będzie o wiele lepszy od marketówek za 1,5-2,5 tys.