Autor Wątek: Kierownica szosowa "baranek"  (Przeczytany 14925 razy)

Offline Mężczyzna wojtas71

• Miasto: Kraków/Kielce
  • Na forum od: 20.04.2013
Kierownica szosowa "baranek"
« 9 Cze 2021, 12:47 »
Witam
Jak w temacie kierownica szosowa"baranek" al 6061 jest w jednym miejscu skrzywiona  :-\
Pytanie jak i czy w ogóle naprawić ten problem ?
Słyszałem o podgrzewaniu etc. nie mam doświadczenia stąd moje zapytanie do bardziej zaawansowanych w tego rodzaju sprawach ?
Oczekuję jak już jakiejś porady i opinii w temacie za co już teraz Serdecznie Dziękuję :)

Offline Mężczyzna Dziadek

• Miasto: Szczytno, Pionki
  • Na forum od: 05.01.2017
Odp: Kierownica szosowa "baranek"
« 9 Cze 2021, 12:51 »
Podziękujesz dentyście jak już wszystko ładnie wyprowadzi ;D

Offline Mężczyzna worek_foliowy

• Miasto: Kraków
  • Na forum od: 11.02.2012
« 9 Cze 2021, 12:54 »
Myślę, że skrzywienie nie będzie mocno wyczuwalne. Rower jest do jeżdżenia, a nie oglądania. Używać bez obaw!
Janus: "Generalnie nie ogarniam 3D i notorycznie wpadam na ściany, chodzę w kółko [...]"

Offline Mężczyzna kawerna

• Piotr(ek) Hrehorowicz w realu
  • Na forum od: 22.09.2013
« 9 Cze 2021, 13:04 »

Nawet jeśli wytrzyma prostowanie to stanie się częścią pozbawioną twojego zaufania. I słusznie. Osłabienie materiału będzie b. duże. Przyjdzie Ci gdzieś stanąć na pedałach, mocniej depnąć i możesz zostać z kawałkiem kierownicy w jednej ręce.

Używać bez obaw!

Widać, że nie lubisz kolegi ;)

... i stałem się social-rowerzystą... Anachronicznie lubię trójrzędowe korby i małe kasety ;)

Offline Mężczyzna MARECKI

• Miasto: Elbląg, Polska
  • Na forum od: 28.01.2016
    • Rowerowa strona Mareckiego
« 9 Cze 2021, 13:07 »
Wyrzuć to natychmiast i żadnych własnych pomysłów!

Offline Mężczyzna LXVII

• Miasto: Ostrów Wlkp.
  • Na forum od: 01.07.2015
« 9 Cze 2021, 13:17 »
kolega wojtas71 chyba trochę nas wkręca, nie może byc inaczej...

Offline Mężczyzna Siara_iwj

• Miasto: Sheffield
  • Na forum od: 19.11.2016