Autor Wątek: opony do miasta  (Przeczytany 1533 razy)

Areal

• Gość
opony do miasta
« 18 Cze 2010, 19:06 »
Witam

Poszukuje jakiś dobrych opon do roweru górskiego o rozmiarze kół 26 cal.
Nie znam się na rowerach więc, proszę o pomoc wyborze opon. Dodam że jeżdżę po mieście, głównie po dziurawych chodnikach i krawężnikach. Najlepiej jakby można je kupić na allegro.

Offline Mężczyzna aard

• Miasto: Wiedeń
  • Na forum od: 15.08.2007
    • Moje wyprawy
A na rowerze zawsze jest miejsce siedzące... chyba że jesteś bikepackerem :p

Offline Mężczyzna Szeli

• Miasto: miasto Świętej Wieży
  • Na forum od: 18.03.2010
    • http://www.szeli.ayz.pl
opony do miasta
« 19 Cze 2010, 00:20 »
Fakt, tylko przez dwa lata jeździłem na 26 i w sumie od razu wymieniłem na Big Apple. Nie mam porównania z innymi 26, ale te spisywały się świetnie więc szczerze je polecam.

Słodko - gorzki smak każdej chwili poznać.

Życie to podróż, nie dom.

Areal

• Gość
opony do miasta
« 19 Cze 2010, 13:31 »
dzięki, zapomniałem dodać że cena za oponę do 50zł, więc te niemieckie odpadają;p

Offline Mężczyzna Szeli

• Miasto: miasto Świętej Wieży
  • Na forum od: 18.03.2010
    • http://www.szeli.ayz.pl
opony do miasta
« 19 Cze 2010, 14:05 »
Ale to jedynie 15zł więcej na sztuce, a masz pewność, że będziesz z nich zadowolony. Ostatecznie poszukaj używek wśród tych opon. Czasami trafiają się prawdziwe okazje.

Słodko - gorzki smak każdej chwili poznać.

Życie to podróż, nie dom.

Offline Mężczyzna dudi

• Administrator
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 11.05.2009
opony do miasta
« 19 Cze 2010, 14:30 »
Lepiej zapłacić te 30zł w sumie więcej i mieć dobre opony i względny spokój z przebiciami opon ;) A ta wkładka jest rewelacyjna, zdarzyło mi się przejeżdżać po niezłym szkle i nic, raz nawet po ciemku rozjechałem butelkę niedotłuczoną i też bez szwanku, a szkło się rozprysnęło na boki :)

Offline Mężczyzna marek.dembowski

• Miasto: Ogrodzieniec
  • Na forum od: 06.04.2007
opony do miasta