Autor Wątek: Wycieczkowy 'niezbędnik'  (Przeczytany 21613 razy)

Buculus

• Gość
Wycieczkowy 'niezbędnik'
« 30 Cze 2010, 08:22 »
Witam ponownie  :D

Poszperałem chwilkę po forum (ale krótką, więc może przeoczyłem) w poszukiwaniu jakiegoś przylepionego tematu odnośnie 'niezbędnika' na wycieczki ale nic nie udało mi się znaleźć. Jak już wspomniałem dopiero zaczynam przygodę z lekką turystyką (krótkie trasy) i zastanawiam się, czy jest jakaś 'lista' sprzętu/narzędzi/drobiazgów, które w trasie ułatwiają życie lub są po prostu niezbędne/obowiązkowe na każdej wyprawie (małej lub dużej).

Zestaw naprawczy do dętek? Jakieś podstawowe narzędzia? Co jeszcze się bardzo przydaje a często się o tym zapomina? :)

Nie wiem, czy z moimi amatorskimi pytaniami trafiłem w dobre miejsce  :?:  Jestem początkujący, więc jeżeli to forum jest skierowane w stronę bardziej zaawansowanych miłośników dwóch kółek to dajcie znać  :wink:

Offline pozaski

• Miasto: Kraków
  • Na forum od: 25.06.2009
    • http://www.myways.pl
Wycieczkowy 'niezbędnik'
« 30 Cze 2010, 08:59 »
spis potrzebnych rzeczy
Też niedawno szukałem.

Offline Mężczyzna arkadoo

• Miasto: Łódź
  • Na forum od: 22.11.2006
    • http://www.rower.fan.pl
Wycieczkowy 'niezbędnik'
« 30 Cze 2010, 09:01 »
Na wycieczkę wystarczą łatki plus klej, dętka, imbusy, ewentualnie inne klucze (np. mały płaski do błotników), rozkuwacz do łańcucha, klucz do szprych. Opcjonalnie zipy plus taśma klejąca.
Watch out where the huskies go,
And don't you eat that yellow snow

Buculus

• Gość
Wycieczkowy 'niezbędnik'
« 30 Cze 2010, 11:03 »
Dziękuję za 'sznurek' do tematu :) Jak poczytałem ile rzeczy ludzie biorą to wygląda na to, że plecak nie wystarczy  :|  Chyba porozglądam się za sakwami (przynajmniej tylnymi) :)