Czyli miałeś wrzucone akumulatorki i na bieżąco ładowałeś?
Można oddać po wymianie gwarancyjnej urządzenie?
I po co to malkontenctwo? Super zachowanie Wahoo i już, cała reszta jest bez znaczenia.
Oj tam, oj tam Wiadomo, że wytknąć braki można obu producentom. Sam pamiętam opisywaną chyba tu, na forum epopeję Hipka z jego urządzeniami od garmina. I sam przeklinałem wahoo przy tym słynnym błędzie związanym z rejestracją długiego śladu, a na ultra jeździłem (i będę jeździł) z etrexem, bo jest wygodniejszy w kwestii zasilania.Zachowali się fair - gdyby tego nie zrobili wróciłbym pewnie do leżącego w szufladzie etrexa albo kupił nowego garmina. Tak, na kolejne lata, pozostanę zadowolonym użytkownikiem wahoo i o to powinno producentowi chodzić
...dodam tylko, że wielokrotnie już żałowałem tego zakupu (1030)...niestety jak to często z Garminem bywa zdecydowanie lepiej kupować ich modele z "plusem"...no ale to temat na inny post..