Czy one przypadkiem nie różnią się od zwykłych małych ortliebów tylko dodatkowym ramieniem i kolorem? ...
Nieinwazyjne obejście problemu to koszt około 40 złotych przy zakupie oryginalnych klamerek ortlieba.
Ale w jaki sposób? Bo w City masz na rolowaniu dwie klamerki męskie, więc żeby to obejść i mieć do co w Classikach czy Plusach to trzeba by zmienić jedną na żeńską, a to już wymaga rozprucia i szycia.
Dwie klamerki żeńskie + kawałek taśmy i da się zrobić podobnie jak we wspomnianych. Taśma z regulatorem układana pod sakwą - tak to widzę. Coś jak w Back-Roller Pro.I dodatkowo mamy pasek do noszenia.
Cytat: wojtek w Dzisiaj o 13:26Nieinwazyjne obejście problemu to koszt około 40 złotych przy zakupie oryginalnych klamerek ortlieba.Ale w jaki sposób? Bo w City masz na rolowaniu dwie klamerki męskie, więc żeby to obejść i mieć do co w Classikach czy Plusach to trzeba by zmienić jedną na żeńską, a to już wymaga rozprucia i szycia.
Póki co jestem za opcją 2x20l na tył plus torba na kierownice z namiotem (posiadam TOPEAK FrontLoader) i może torba w trójkąt - tak żeby nie wszystkie graty ładować do sakw.
Dlatego ja preferuję 2x12,5 na tył + woda na przednim widelcu.
Dodatkowo mają dwa stabilizatory na dole co ma wpływ na tylnym bagażniku, torba jest nieruchoma.