Przede wszystkim w kontekście całej trasy, te kilka hopek o wysokości 25 metrów nie zrobi większego wrażenia, zwłaszcza, że wszyscy będą tam w nocy ;-) Na wspomnianej krajówce ruchu wielkiego nie ma, a ten DDR jest tak parszywej jakości, że go nawet nie widać. Poza tym jest szerokie pobocze.Moim zdaniem priorytetem dla tego odcinka jest to, żeby tam były jak najlepsze asfalty, w miarę prosta nawigacja i bezpieczeństwo. Golub tutaj wypada korzystnie, bo jednak zamek się mija obok (aczkolwiek perspektywa od strony Elgiszewa jest dużo lepsza) no i jest Orlen ;-)
Ta sama trasa Świecie - Golub Dobrzyń była na dwóch pierwszych edycjach wyścigu. I nie było żadnych problemów
DK91 to droga z szerokim poboczem, więc ruch nie przeszkadza, do tego na wyjeździe z miasta jest zagłębie stacji benzynowych, a dystans w sam raz na większy popas przed nocą. A później jest odcinek dobrych asfaltów na bocznych drogach, co w województwie kujawsko-pomorskim jest sporym ewenementem
Drogą do Sierpca też bym się zupełnie nie przejmował, zdecydowana większość ludzi będzie tam w okolicach 2-6 rano w niedzielę, o takiej godzinie w niedzielę to nawet na ruchliwych krajówkach jest pusto.
Wjeżdżamy do Płocka, a nie wjeżdżamy do Chełmna - tego nie rozumiem.
Nie chodzi o problemy - jeżdżę tą trasą od czasu do czasu (nawet w dni powszednie) i co najwyżej raz na kilka razy ktoś zatrąbi. Jest po prostu nudna, a zamku w G-D prawie, że się nie zobaczy - stąd propozycja objazdu przez Leśno/Okonin.
Szukając noclegu na MPP, mam możliwość zarezerwowania apartamentu w centrum na 3 osoby (2 łóżka pojedyncze i sofa rozkładana). Cena za łóżko 139 zł. Byłyby dwie osoby chętne?
Cytat: Wycior w 11 Sie 2022, 15:46Szukając noclegu na MPP, mam możliwość zarezerwowania apartamentu w centrum na 3 osoby (2 łóżka pojedyncze i sofa rozkładana). Cena za łóżko 139 zł. Byłyby dwie osoby chętne?Aktualizacja. Zostało jeszcze jedno miejsce wolne. Gdyby ktoś był chętny, to proszę o info na prv.
Z innej beczki, to mam uwagę co do trasy (chociaż w imprezie w tym roku nie uczestniczę ) - chodzi o przebieg od Tlenia do Świecia.Problemy tu są dwa:remont wiaduktu nad obwodnicą przed samym Świeciem: wyznaczony tu jest niby objazd - za Sulnówkiem skręca się w lewo i dojeżdża do drogi z Laskowic - nią się wjeżdża do Świecia. Na razie (wczoraj) wyglądało na to, że rowerem dało się przejechać przez ten wiadukt, ale nie wiem, jak będzie za miesiącRemont drogi Tleń - Lniano: o ile zakończono przebudowę mostu we Wierzchach, to miał się rozpocząć remont dwóch odcinków prowadzących do tego mostu z obu stron, każdy po ok. 1km. Nie wiem, jaki jest stan obecny i nie wiem, co będzie za miesiąc. Mogę tam przy najbliższej okazji (tzn. pewnie za tydzień albo dwa) podjechać i sprawdzić stan faktyczny.O ile wspomniany objazd rozwiązuje pierwszy problem, to wciąż jest kłopot z drugim.Tutaj propozycja rozwiązania. W skrócie - z Tlenia jedziemy do Osia, a tam dalej na Laskowice, gdzie łapiemy wojewódzką 272 i nią wjeżdżamy do Świecia. Trasa trochę mniej krajobrazowo atrakcyjna (odcinek Drzycim - Wyrwa w szpalerze starych dębów jest faktycznie klawy), ale całkiem do rzeczy, w sobotę po południu ruch tam będzie raczej mały.Podaję do rozważenia, w razie czego służę dalszą pomocą, jeśli chodzi o przebieg w tych okolicach.
nie lepiej pojechać starą wersją i ją przedłużyć do drugiego mostu?
Też moje pytanie odnośnie rejonu Chełmna. Tam przy DK91 jest takie można powiedzieć "zagłębie" stacji benzynowych i to dużych, a dystans w sam raz na duży popas przed nocą. Kiedyś trasa prowadziła po DK91, teraz widzę, że jest puszczona równoległą boczną drogą, która owe stacje omija. Obie drogi w sumie mają podobną długość, więc żadną się nic nie zyska do czasu, stąd pytanie czy jest tu możliwy wariant alternatywny, do decyzji zawodników, czy też trzeba się trzymać śladu, co wymaga sporego zjazdu w bok?