To jak z tymi hydraulikami. Must have? To 1500zł więcej...
Cytat: liftlodz w Wczoraj o 11:51Szukaj roweru z hamulcami mechaniczno-hydraulicznymi np Trp Hy-Rd lub zaplanuj wymianę na takie - hamują zdecydowanie lepiej od typowo mechanicznych.Dzięki za podpowiedź. Nie znałem tego określenia.
To naprawdę najlepszy rower na jakim jeździłem.
Triban to najlepszy gravel, na jakim jeździłem, bo... jedyny
dwie zębatki przednie - odkręcane w zależności od teren / szosa
Coś, co mnie jeszcze zastanawia to sztywne osie. Nie za bardzo rozumiem ich fenomen. Co one dają? Na zwykłych QR rower się połamie?
Każde zdjęcie koła i znów walka z regulacją.
Cytat: TripRider w 24 Kwi 2023, 10:04dwie zębatki przednie - odkręcane w zależności od teren / szosaChyba bym oszalał, jakbym musiał przed wyjazdem jeszcze babrać się z odkręcaniem i przykręcaniem blatów. Ale to ja
Cytat: dudi w 24 Kwi 2023, 10:25Cytat: TripRider w 24 Kwi 2023, 10:04dwie zębatki przednie - odkręcane w zależności od teren / szosaChyba bym oszalał, jakbym musiał przed wyjazdem jeszcze babrać się z odkręcaniem i przykręcaniem blatów. Ale to ja Ja też Chyba prościej zmienić bieg z przodu niż przed jazdą odkręcać i dokręcać śrubki? A jak już będziesz grzał szosą i nagle przyjdzie Ci do głowy zrobić sobie terenowy skrót?
Cytat: TripRider w 24 Kwi 2023, 10:04Coś, co mnie jeszcze zastanawia to sztywne osie. Nie za bardzo rozumiem ich fenomen. Co one dają? Na zwykłych QR rower się połamie?Sztywne osie ściśle powiązane są z tarczówkami. Hamulec tarczowy wymaga dużej dokładności w osadzeniu koła w widełkach i dużej sztywności połączenia. Przy QR tego nie ma i stąd ciągłe problemy z ocieraniem lub dzwonieniem tarczy. Ileż się z tym namordowałem to moje. Każde zdjęcie koła i znów walka z regulacją. Sztywna oś całkowicie wyeliminowała te problemy. Dla mnie istnieje już tylko połączenie: tarczówka = sztywna oś, v-brake = QR