Autor Wątek: Jak wyznaczyć dobrze trasę - Morskie Oko - Jastrzębia Góra  (Przeczytany 2294 razy)

Offline Mężczyzna Zakrzak

• Miasto: Opolskie
  • Na forum od: 09.03.2012
Cześć,
Morskie Oko - Jastrzębia Góra.
Planuję drogę jak powyżej. Do tej pory korzystałem z gotowych tras znalezionych w necie, ale niestety powyższej nikt nie robił. Nie mam niestety doświadczenia w planowaniu od zera, może ktoś ma pomysł jak to ogarnąć poza Google Maps? Zalezy mi na trasach typowo mało uczęszczanych, niemalże wioskowych, żeby unikać dróg SETEK bo one niestety do najbardziej komfortowych psychicznie nie należą :P

Rower szosowy, oponki 28C więc też nie jest tak, że nie mogę wjechać w dziury :)

Offline Wilk

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 09.07.2006
    • Wyprawy Rowerowe
Można po prostu skorzystać z tras Maratonu Północ Południe, który prowadzi z Helu na Głodówkę i co roku ma trochę inną trasę. W większości prowadzi spokojnymi drogami o małym natężeniu ruchu:
https://mpp.kolo-ultra.pl/

Offline Mężczyzna Zakrzak

• Miasto: Opolskie
  • Na forum od: 09.03.2012
To w zasadzie wyczerpuje temat. Ekstra, dziękuję bardzo!

Offline Mężczyzna Daniel

• turysta licznikowy
  • Miasto: Augsburg
  • Na forum od: 16.03.2009
Pamiętaj, że wjazd do Morskiego Oka jest zakazany. Nocą oczywiście nikogo tam nie ma.
Wracam do jeżdżenia.

Offline alek.kowalczyk

• Miasto:
  • Na forum od: 16.03.2022
A próbowałeś na https://tarmacs.app/pl ? To apka dedykowana do planowania tras rowerowych. Pozwala wybrać preferencje nawierzchni i popularności dróg wśród rowerzystów, więc może być użyteczna do poprowadzenia drogami o niewielkim ruchu samochodowym, a dobrymi jakościowo. Nie jestem tylko pewny czy da sobie radę z tak długą trasą, możliwe że będzie trzeba podzielić na odcinki.

Offline Wilk

• Na forum od: 09.07.2006
    • Wyprawy Rowerowe
Spamerom dziękujemy

piechucki

• Gość
Spamerom dziękujemy
Otworzyłem ten tarmacs, poklikałem i całkiem rozsądne propozycje podaje. Co w tym złego?