Czy ktoś używa Convoy S2+ tryb SOS do jazdy dzienne? Ile godzin wytrzyma na przykładowym ogniwie w trybie SOS a ile w trybie mrugającym? Czy ktoś spotkał kalkulator działania w tych trybach? Oba tryby bodajrze wykorzystują 100% jasności diody, dioda domyślna w S2+.
Włącz sobie te 100% na tryb SOS i sobie popatrz prostą w tą diodę. Przez 10 sekund. Opisz nam doznania. A potem zastanów się jakimi doznaniami obdarzasz jadących z naprzeciwka.
Co to niby za lampki mocniejsze od Convoya?
Zastanów się dlaczego szosowcy w dzień używają lampek mocniejszych na przód niż Convoy i na jakie doznania innych liczą?
Właściwie żadna lampka z pojedynczą dioda nie będzie mocniejsza, bo nie da się wyciągnąć więcej lumenów.
@qbotcenko: czyli SOS Convoya może chodzić 10 godzin bez burżujskich ogniw? Stroboskop 4 godz. w warunkach drogi w dzień?
A co do mocy - to czołówek jest sporo mocniejszych - pierwsze z brzegu Armyteki mają po 1600lm na jednej diodzie@EditTak teraz patrzę i na większych ogniwach to nawet 3000lm robią:https://www.armytek.com/flashlights/models/wizard/armytek-wizard-c2-pro-max-magnet-usb-warm/
Testowałem u kolegi: strzał stroboskopu z Bontrager flare w dzień zamocowany na przedzie i tyle w porównaniu z trybem migającym w dzień w convoyem przód i walle tył powoduje że chętnie się zamienię . Najprawd. stroboskop jest bardziej widoczny w słoneczny dzień niż migający dla ludzkiego oka.
zastanów się jakimi doznaniami obdarzasz jadących z naprzeciwka
Z moich obserwacji z jazdy okołowarszawskiej wynika, że im bardziej "pro"koleś jedzie, tym bardziej daje po oczach. Nawet w miejscach i w warunkach, gdzie to jest absolutnie zbędne. Buractwo i wiocha i tyle.
Dokładnie, jeżdżenie na silnych migających trybach z przodu to zwykłe wieśniactwo i brak szacunku do innych uczestników drogi. Jak dla mnie to w przednich lampkach w ogóle nie powinno być takich trybów