Chyba każdy przez to przechodził; ja mam rower kupiony 22 lata temu, z którego została tylko rama.Mimo to uważam go za tego samego Gianta Allroundera kupionego w Bikemanie za 1399;)
Cytat: Dziadek w 18 Maj 2022, 09:31Chyba każdy przez to przechodził; ja mam rower kupiony 22 lata temu, z którego została tylko rama.Mimo to uważam go za tego samego Gianta Allroundera kupionego w Bikemanie za 1399;)nawet @Borafu mnie skrytykował za to, patrząc na mojego Toughroada, który szybko po zakupie pozbył się niemal wszystkich oryginalnych części.
A wracając do @worka. Kiedyś miałem elektryka z silnikiem w tylnym kole i baterią na bagażniku. Był bardzo niesterowny w związku z fatalnym rozłożeniem masy. Zatem rada: unikaj takiego rozwiązania.
- silnik bieda, bo nie posiada hamowania regeneracyjnego (ale za to sprzedawca ma kury)- chińska bateria wyłącza się przy dużym obciążeniu (ale za to była tania)- znalazłem mikrofalówkę na śmietniku- hamulce szosowe, ale kierownica raczej nie baranek- wyświetlacz, coś tam można w nim zmieniać, ustawiać, tyle wiem- sterowniki są pod czujniki Halla, ale ja będę używać bez tych czujników
Czyli powstaje elektrownia, z tanich materiałów, budowana po kosztach, w której zabezpieczenie/hamulec ma wyraźną wadę? Hmm, gdzieś już to widziałem... No nieważne.Mnie właśnie najbardziej niepokoją te hamulce. Po pierwsze dlatego, że są szosowe (obstawiam, że najtańsze Tektro z okładzinami z gównolitu). Rower elektryczny to raczej waży powyżej 15 kg, w Workowy to obstawiam że może do 20 kg dobić. Ten rower nie będzie dobrze hamował.W ogóle to czemu tam są hamulce szosowe, bez baranka? Co to za rama jest?
a to nie polega na tym, że ten czujnik i tak tam jest, tylko nie ma wyprowadzeń na zewnątrz? Jak w wentylatorku komputerowym ...
Silniki bezszczotkowe/z magnesami można sterować albo czujnikami Halla - w najprostszych układach elektronika przełączająca jest w silniku (jak w przykładzie z wentylatorem), mozna sygnał z Halla wyprowadzić na zewnątrz (sterowanie przy większych prądach).Jest jeszcze metoda bez Halla, wtedy stosuje się resolver/encoder na wale silnika - stosowany w przypadku precyzyjnego sterowania, kontroli pozycji wału silnika, używany w serwonapędach. I ten sygnał (z encodera) jest podłączany do zewnętrznego inwertera (sterownika)W rowerowych silnikach podejrzewam że jest stosowany czujnik Halla, wystarczy do takich zastosowań.
Friedmann ma weksel Szapira z żyrem Glassa, rewindykator jest Barmsztajn... On daje dwadzieścia procent, franko loco towar jest u Lutmana, tylko ten towar jest zajęty przez Honigmanna z powodu weksel Reuberga. Za ten weksel Reuberga można dostać gwarancję od jego teścia Rozencwajga, tylko on jest przepisany na Rozencwajgową, a Rozencwajgowa jest chora...