WilkuA ten bug naprawili?https://forums.garmin.com/sports-fitness/cycling/f/edge-830/170624/autozoom-problem
W 530 też się nie da nic ustawić, żeby autozoom po skręcie wracał do poprzednich ustawień, ani żeby zamiast 80m wskakiwał na np 200m. 300m przed skrętem zoomuje do 80m i już. Notabene te 80m to trochę za mało i w przypadku bardzo dużych rond, gdzie nie mieści się całe rondo w okienku mapy przyzoomowanej na 80m to się nie raz pogubiłem.
Ale to o czym mówicie to chyba występuje tylko przy szczegółowej nawigacji i tych "mini-mapkach" przy skręcie? Ja akurat rzadko szczegółowej nawigacji używam. W każdym razie w 1030 to nie występowało, jak będę jechać jakąś dłuższą trasę z nawigacją to sprawdzę to w 1040. W 530 tu musi być mocno denerwujące, bo tam zmiana zoomu mapy to już bardziej upierdliwa operacja niż w dotykowcu.
Autozomu to zupełnie nie używam, za bardzo denerwująca ta funkcja dla mnie jest, wolę sam wszystko przestawiać, w dotykowcu zmiana zoomu jest dość wygodna
A dałbyś radę przetestować czy to naprawili? Generalnie trzeba by włączyć autozooma na nawigacji, ustawić ekran mapy na dowolnej skali może być 200,500,800m, dojechać do jakiegoś manewru żeby zadziałał autozooom i po manewrze zerknąć czy mapa wróciła do tego pierwotnego przyblizenia czy ustawiła się z automatu na 80m.
Ale to musi być do tego wybrana szczegółowa nawigacja, czy tez i na zwykłej ten autozoom powinien tak przy skrętach działać?
Cytat: Wilk w 26 Lip 2022, 19:48Ale to musi być do tego wybrana szczegółowa nawigacja, czy tez i na zwykłej ten autozoom powinien tak przy skrętach działać?Co rozumiesz przez szczegółową nawigację? Bo nie do końca rozumiem, może to jakaś funkcja 1030, której nie ma w 530. Startuję z jazdą, wybieram wcześniej wgrany ślad, chwilę przelicza i mam nawigowanie z alertami o skrętach, białymi strzałkami na śladzie itp.
Nie wiem czy to nawet klasyfikować jako bug, czy Garmin po prostu tak zaprojektował tę funkcję i taką ma jej wizję, raczej wygląda, że to może być to drugie.