Na starym etrexie autozoom jednak wraca po manewrze do poprzedniej wartości (stopniowo w miarę oddalania się od punktu z manewrem)
Inna sprawa, że ja jestem zaawansowanym użytkownikiem, korzystam z wielu funkcji jakie urządzenie daje, dlatego bardziej od innych irytują mnie liczne niedociągnięcia. Użytkownik oczekujący podstawowej funkcjonalności myślę, że oceni urządzenie sporo lepiej
Myślę że masz wystarczająco dużo powodów, by oddać go w ramach rękojmi. No chyba że ryzykujesz i czekasz te pół roku na upgrade softu i bugfixy. Ja bym programistom tak nie ufał
A przy okazji spytam, jako świeży użytkownik 530, czy da się Virtual Pedała jakoś wyłączyć permanentnie? Mogę zastrzelić, jeśli trzeba. Ustawienie mu prędkości na 0,0 km/h nie pomaga. Głupszej funkcji nie widziałem.
To Garmin IQ to jest spora przewaga Garmina
jedynym tego objawem jest komunikat, gdy zbliżamy się do końca śladu, że praca Virtual Trainer dobiegła końca. Jakoś inaczej Ci się to objawia?
Czekaj czekaj, o czym piszesz? Nie pamiętam bym gdzieś widział taki termin.
Tak, przypomina mi jak się wolno wlokę A serio, to gdyby jeszcze uwzględniał przewyższenia, to może miałby jakąś użyteczność, np. jako wzorzec na zawodach. W obecnej postaci to tylko marnowanie cykli procesora i pojemności baterii.
I z tego co się orientuję to jest to na zasadzie open source, to wszystko może sobie stworzyć każdy, choć oczywiście trzeba się znać na programowaniu.
Ładowanie tradycyjne - trochę dziwnie to działa, podłączony do prądu E1040 włącza się i wtedy się ładuje z prędkością ok. 700mA, więc naładuje się w ok. 2,5h, nie 4h jak E1030. Ale jak go w czasie ładowania wyłączymy (a ekran i tak zostaje wtedy lekko podświetlony) to wtedy prędkość ładowania spada do zaledwie 300mA, więc trzeba będzie prawie 6h. Niewątpliwie jakiś kolejny bug w tym zakresie.
Mówimy o tym srebrnym elemencie z napisem Garmin ?