Autor Wątek: Kraków -> Bałtyk / przełom września i października  (Przeczytany 2674 razy)

smutnysyn

• Gość
Hej,

Szukam partnera/partnerki na trasę z południa Polski (ja startuję z Krakowa) nad jakieś wybrane miejsce nad Bałtykiem.

• to będzie mój pierwszy dłuższy niż jeden dzień wyjazd ;)
• nie planowałem jeszcze konkretnej trasy, wezmę pewnie jakiś GPX z internetu lub pojadę trasą z Youtube'a
• mam 29 lat i pracuję jako manager w firmie technologicznej
• późny wrzesień lub początek października
• 100km / dzień
• nocleg - kwatery / schroniska / pensjonaty / hotele
• preferuję drogi z dala od głównych, nawierzchnia nie ma większego znaczenia

Jacyś chętni?

Offline Mężczyzna mathiasso

• Miasto: brzoskwinia/k.krakowa
  • Na forum od: 13.06.2022
witaj
przejechałem właśnie trasę: Kraków-Toruń (też pierwszy raz coś dłuższego) przygoda super.
Nad Bałtyk jak najbardziej mogę się przejechać.
Jak masz ochotę to można jakąś próbną wycieczkę w okolicach Krakowa uskutecznić.

Offline Mężczyzna PauseBreak

• Miasto: Katowice / Bielsko-Biała
  • Na forum od: 29.04.2017
Jechałem na rowerze z Katowic do Gdyni, w tym od Częstochowy drogą krajową nr 91. Ruch na tej drodze jest już minimalny, od kiedy jest autostrada A1, dodatkowo jest szeroki pas pobocza asfaltowego, po którym można jechać. Droga bardzo dobrej jakości. Polecam ją jeśli zależy na czasie dojazdu. Natomiast nie polecam, jeśli zależy na tym, żeby po drodze zobaczyć coś ciekawego.

Offline Mężczyzna Antracyt

• Miasto: Łódź
  • Na forum od: 13.06.2017
    • Poland on bike
Będę śledził wątek, bo od dawna mam zamiar przejechać z Łodzi nad morze. Odcinek Łódź - Toruń po DK91 mam zaliczoną, ale jak pisze przedmówca to miał być tylko szybki przelot po trasie.

Chętnie dołączę przynajmniej na kawałek w okolicach Łodzi jeśli tędy pojedziesz.

Offline Kobieta Ania0207

• Miasto: Gdańsk
  • Na forum od: 04.08.2022