Robiono, robiono :-)
najistotniejsze jaki tam damper i amor siedzi - to przede wszystkim będzie wyznacznikiem tego czy warto
Scott robił z fullicami tak, że ta sama rama+wahacz ubrane w różne elementy tłumiące stanowiły bazę do budowy różnych maszynek - od prostej na alivio/stx po wypaśną na xt/xtr
Zdobądź jak najwięcej szczegółów to postaram się coś więcej napisać
EDYSZYN
Miki, chwila czasu i kolejna weryfikacja sprzętu
Wedle katalogu Scotta 97 (dla chętnych tu - ściąga się wolno bo to 14MB)
http://retromtb.pl/pdf/scott97.pdfVertigo Comp różnił się od pro także ramą!
Niemieckiego nie znam, ale wnioskuję że był wyposażony w wahacz ze stali cr-mo a nie aluminium (koszty), co w przypadku fulli pożądane nie jest (znamy wszyscy właściwości tłumiące tego materiału - prawda Michał ;-) - które akurat w tym wypadku są absolutnie nie pożądane!)
Dodatkowo - zobacz jak nisko licytanci wycenili młodszego Octana (koncepcja rozwojowa Vertigo)
http://allegro.pl/item1156603682_kult_scott_octane_fx3_dnm_rst_masa_czesci_tanio.htmlW związku z tym myślę że jednak nie warto....