Więc... tak jak wspominałem, jestem otwarty na wszelkie sugestie
Nie podoba mi się, że ustawienie prosta/samochód/pieszo dotyczy całej trasy, a nie odcinka między punktami.Bardzo często planując trasę dochodzę do miejsca gdzie wg systemu drogi nie ma, a w rzeczywistości da się przejechać. Wtedy ten mały odcinek prowadzę po prostej, a dalej znów wzdłuż dróg.
Dodatkowo podnosi argument, że jest biernym uczestnikiem forum. Zarejestrował się w sierpniu 2010, od tego czasu na forum spędził łącznie 4 godziny.
Marwask, weź mi powiedź: po co to napisałeś? Chcesz mieć coś swojego? Uważasz że zrobisz to lepiej niż np. ridewithgps? Pytam się na serio, bez podpuchy
To narzuca wybór sprawdzonych marek. Bikemap, mapmyride, ridewithgps itp. Nowicjusze mają ciężki start - po co miałbym się przesiadać z ridewithgps?
Btw: doceniam, że to dużo kodowania. JSF+Primefaces? Sam pisałeś?
PS: Zrób 'bulk upload' - np. zip z plt'ami lub gpx'sami, to będzie łatwo migrować dane...
To, co napisał Olo, brzmi rozsądnie.
CytujBtw: doceniam, że to dużo kodowania. JSF+Primefaces? Sam pisałeś?Jakbyś trochę poszukał, to byś znalazł dokładną rozpiskę użytych technologii (czyli wymienione przez Ciebie, plus wiele innych). Na co dzień pracuję w javie, więc wybór był oczywisty (nie jestem zwolennikiem php). Wszystko, wszystko napisałem sam...
2. L&F nie jest do końca spójny - napisy na buttonach bez odstępów, niektóre etykietki z dużej litery inne z małej itp pierdułki. Ale to nie soft komercyjny więc nie ma co się czepiać
3. Istotny brak: podczas wyznaczania trasy nie da się zmieniać trybu linie-pieszy-auto dla jej fragmentów. A to dość ważna funkcja - np. chce routować fragment po drogach, potem fragment liniami a potem znów po drogach.
No i wtopa: po pracowitym wyrysowaniu nie da się tego zapisać. To chyba najważniejsza część do poprawy!
4. Listy technologii dalej nie znalazłem. Ale 'cid' w URLu zdradza jboss seam
Marwask, weź mi powiedź: po co to napisałeś?
Tzw. pytanie motywujące.