Dłużej by trzymał, gdyby nie był prawie po całości długości, mniej luźny, compartment mniej szeroki.
/.../ suwak, a nie zamek.
A'ha.
sprostowanie takie...jednak firma apidura nie uzna gwarancji , tłumaczy to tym że zamek to nie ich produktdziadostwo !
Due to the nature of our products, this warranty excludes any material abrasion, holes or tears that occur as a result of normal wear and tear or the improper treatment or handling of the product by the purchaser. Zippers can be damaged by over-packing or rough handling so are not covered by our wider manufacturing warranty.
...Jedyna metoda na nich - to robić im smród na wszelkich forach od wyścigów i bikepackingu, opisywać przy każdej możliwej okazji jak rolują klientów. Bo przy cenach jakie kosztują ich produkty takie podejście do klientów to woła o pomstę do nieba.
I jak to się ma do forsowanej przez Ciebie w innym poście tezy, że płacąc za markowy produkt sporo więcej dostajesz solidna gwarancję ?
A czy Ortlieb ma lepsze podejście ?
Ortlieba reklamowało wiele osób z tego forum i nie słyszałem by ktoś się na tym zawiódł.
W temacie gwarancji producenta polecam polskich dystrybutorów po to, żeby można było skorzystać z rękojmi. Wiadomo, że nie naprawią, ale po jakimś czasie kasa wróci...
... "w ramach gwarancji". Nawet nie pytali kiedy kupiłem sakwę, czy u nich i czy mam dowód zakupu.
No widzisz, a mnie generalnie zbyli. Próbowali coś tam poprawić (z dość marnym skutkiem) ale ostatecznie usłyszałem, że Ortlieb dopuszcza prucie materiału na krawędzi. Czy tak jest faktycznie zamierzam sprawdzić.
Wrzuć jakieś foto tej awarii, bo jesteś pierwszą osobą o której słyszę że narzeka na podejście Ortlieba do kwestii gwarancji