Co wybrać?29" czy cross'a?
Kilka osób na forum polecało, ja sam też kupiłem (używkę) i jestem bardzo zadowolony. TOUGHROAD!Jednak niska masa jest odczuwalna, oczywiście pozytywnie. Rower bardzo fajnie przyspiesza. Dojazdy dp pracy przez miasto zrobiły sie bardziej dynamiczne.Na koniec wakacji byłem ponownie z sakwami na Szlkau Orlich Gniazd (ale pierwszy raz Giantem) i też sprawdził się bardzo dobrze (w końcu to jego żywioł).P.S.Porównuję głownie z crossem zbudowanym na Accent Nordkapp.
Napisz, 'kie gumy mają wejść, gdzie, jak - po czym - najwięcej, -chętniej jeździsz (dołącz odp. filmik z drona). "Leśne single", np., są przeróżne - jedne db. bierzesz mtb, inne grawelem lub one-bike'iem.Ogólna zasada jest taka:Jeśli dziewczyny Cię jeszcze interesują (realnie), Ty potencjalnie te, jesteś zodiakalnym Bykiem, zdarza Ci się wbiegać po schodach - grawel w węglu.
Pamiętaj, że Giant podchodzi do reklamacji ram nieprzesadnie pro konsumencko.Stawiam na gravel a przednia przerzutka to historia.
To z drugiej (mańki): Pieniążków gotów przeznaczyć jesteś ile, sir? No i tę szer. gum podaj./Szosowców chcesz ganiać mtb'kami lub toughroadem?! /
Cytat: sierra w 27 Wrz 2023, 09:06Co wybrać?29" czy cross'a?Może mam coś ze wzrokiem, ale dla mnie oba mają taki sam rozmiar kół.
Cytat: qbab w 27 Wrz 2023, 09:47Kilka osób na forum polecało, ja sam też kupiłem (używkę) i jestem bardzo zadowolony. TOUGHROAD![ciach]Też się nad nim zastanawiałem, ale to bardziej wyprawówka... chyba nie dla mnie
Kilka osób na forum polecało, ja sam też kupiłem (używkę) i jestem bardzo zadowolony. TOUGHROAD![ciach]
Cytat: sierra w 27 Wrz 2023, 11:54Cytat: qbab w 27 Wrz 2023, 09:47Kilka osób na forum polecało, ja sam też kupiłem (używkę) i jestem bardzo zadowolony. TOUGHROAD![ciach]Też się nad nim zastanawiałem, ale to bardziej wyprawówka... chyba nie dla mnieNo, ale czy to wada? Byłaby może gdyby to był cieżki kloc, ale taki nie jest.Toughroad będzie lżejszy od tych MTB. Na ściezkach leśnych komfort na oponach 2.0 nie będzie dużo gorszy od amora (po kamieniach i korzeniach w górach może byc gorzej). Sztywniak z przodu będzie lepszy do ścigania na asfalcie.
Myślę, że do 7000.
Oni mnie próbują dogonić)
...Bilans to: 100 km - asfaltem, a 5-10 terenem (płyty, szutry, trawa, plaża).Potrzeby:- wśród szosowców, dotrzymać tempa - chcę,- zjechać z asfaltu - to ma frajda- unikać ruchu blachosmrodów - chcę
Cytat: sierra w 27 Wrz 2023, 12:13Myślę, że do 7000.Cashem, końcówka ratalnie.Jak wspominałem, wysłuchałem tech-talk z właścicielem 3 manufaktur premium w DE, który mówił, rynek jest rozregulowany, magazyny przepełnione, przeceny do 30% nie są rzadkością. Te ceny, co Ci się wyświetlają, postrzegaj jako ceny wyjściowe.W sierpniu chyba w DE kupiłem nową endu-kolarkę 30% taniej w stosunku do cen w POL.Jest też coś takiego:https://buycycle.com/en-pl/shop/categories/gravel/frame-material/carbonCytat: sierra w 27 Wrz 2023, 12:13Oni mnie próbują dogonić) No tak, ale ... zmieniając rower, tym razem możesz kupić bardziej podchodziaszczy pod zastosowanie.
Cytat: sierra w 27 Wrz 2023, 11:54...Bilans to: 100 km - asfaltem, a 5-10 terenem (płyty, szutry, trawa, plaża).Potrzeby:- wśród szosowców, dotrzymać tempa - chcę,- zjechać z asfaltu - to ma frajda- unikać ruchu blachosmrodów - chcęNie wiem dlaczego wrzuciłeś swoje propozycje z amorkiem z przodu.Po co Ci on? Ja bym poszedł w stronę fitness albo szosy, gdzie mogę założyć opony do powiedzmy 35mmCoś takiego:https://www.rosebikes.pl/rose-sneak-1-2711505?product_shape=Faded+DenimAlbo szosa od Treka - Domane AL mieszczą do 35mm. U innych producentów też zaczyna być podobnie.L.
Cytat: qbab w 27 Wrz 2023, 12:51Cytat: sierra w 27 Wrz 2023, 11:54Cytat: qbab w 27 Wrz 2023, 09:47Kilka osób na forum polecało, ja sam też kupiłem (używkę) i jestem bardzo zadowolony. TOUGHROAD![ciach]Też się nad nim zastanawiałem, ale to bardziej wyprawówka... chyba nie dla mnieNo, ale czy to wada? Byłaby może gdyby to był cieżki kloc, ale taki nie jest.Toughroad będzie lżejszy od tych MTB. Na ściezkach leśnych komfort na oponach 2.0 nie będzie dużo gorszy od amora (po kamieniach i korzeniach w górach może byc gorzej). Sztywniak z przodu będzie lepszy do ścigania na asfalcie.Oj, Waści kusisz... Nie pracujesz dla Gianta Jeśli nie, to śmiało składaj tam aplikację Masz tego:https://www.giant-bicycles.com/pl/toughroad-slr-2Jeśli nie, to napisz który model?Ten sztywniak mnie przekonuje w kontekście "ścigania" z szosowcami Bo mój Mosso, odkąd mi służy sprawdza się znacznie lepiej od tego standardowego "uginacza-kowadła"