Z kolei w niektórych chińskich piastach da się ściągnąć bębenek bez użycia narzędzi. Wtedy zabranie zapasu można rozważyć i na wyścigu.
Ciekawe, bo mają bardzo dobre opinie. Nie znalazłem ani jednego przypadku nagłej awarii.
Ja wiem, że to nie najtańsze rozwiązanie, ale czy słyszał ktoś o awarii bębenka DT na rachetach? Wydaje mi się to niemożliwe. Mam DT350 i 180 z rachet exp i nie wiem, co tam mogło by nie pyknąć. Bebenek dodatkowo schodzi bez użycia kluczy, więc wymiana szprychy w polu od strony kasety nie jest problemem.
Ogólnie jest bardzo niebezpiecznie uznawać że coś jest niezniszczalne, niezatapialne itd.
nie jestem pewny jakie mam u siebie w kołach dandy horse wiem że na 6 zapadek..niby też dtno i już drugi raz w ciągu 2 lat bębenek do wymiany
Ciekawe, bo mają bardzo dobre opinie. Nie znalazłem ani jednego przypadku nagłej awarii. Może po prostu to nie wina suportu, ale montażu, wysunięcia się? Zrób przy okazji foty, bo to ciekawe z technicznego punktu widzenia. Zazwyczaj na suporcie ze zmielonymi łożyskami da się jechać, tylko słychać płacz ramy.
Cytat: rufiano w 13 Wrz 2024, 12:58nie jestem pewny jakie mam u siebie w kołach dandy horse wiem że na 6 zapadek..niby też dtno i już drugi raz w ciągu 2 lat bębenek do wymianySystem ratchet nie ma zapadek i występuje w modelach 350 i wyższych:https://www.dtswiss.com/pl/kola/technologia-kol/technologia-ratchet
Wiem, dlatego pytam, czy ktoś widział, żeby ten mechanizm padł. Na pierwszy rzut oka tam nie ma co się zepsuć.
A ja miałem z ich suportami duże problemy, tylko ja używałem wersji ceramicznych. I miały bardzo słabą trwałość i właśnie dość szybko padały, 5tys potrafiły nie wytrzymać. Ale to raczej była kwestia ceramicznych łożysk, które nadają się IMO tylko do bardzo regularnie serwisowanych rowerów.
Gdyby jutro był MPP, to wiatr 100% w plecy, do 80 km/h... (...) Myślę, że 30 godzin by pękło.
tak tu krytykowane, wsparcie z auta.
Dlatego porównywanie wyników rok do roku, nie ma sensu. To samo dotyczy jazdy w grupie vs real-solo.Sprzyjający wiatr czy jazda w grupie dają więcej niż te, tak tu krytykowane, wsparcie z auta.