1x11 - nie ma szans w górach, problem będzie nawet w 1x12 Shimano - ale tutaj można iść w napęd
No czyja wiem? Zrobiliśmy prawie 300km i ponad 7000m w pionie. (https://www.oskarcycling.pl/2023/08/20/krkonose/) napęd 1x12 (co prawda rival). Kapeć 45mm i powiem, że to złoto.
Tak, już poprawiłem, moje info dotyczy 1x11
Przecież są kasety 11-50 na 11 rzędów. Tylko to jest kaseta MTB ze sporymi dziurami i na szosie się już na tym jeździ tak sobie. Co nie znaczy, że się nie da.
Ale nie można porównywać pseudo amora opartego na elastomerach jaki masz w swojej szosie z prawdziwym amortyzatorem powietrznym niezłej klasy jaki jest tutaj.
Proponuje Rometa Nyk https://salon-rowerowy.pl/kategorie/129051-rower-romet-nyk-2023-rozmiar-56-cm-5904803162109.htmlcena 8799 zł za gravela karbonowegoopony mogą mi zmienić, siodełko jak trzeba też, mleko zaleją
Cytat: Wilk w 8 Lis 2023, 15:08Przecież są kasety 11-50 na 11 rzędów. Tylko to jest kaseta MTB ze sporymi dziurami i na szosie się już na tym jeździ tak sobie. Co nie znaczy, że się nie da. Co z tego że masz kasety 50T skoro przerzutka ich nie ogarnie, piszę o grx 800 (w rival podobnie), gdzie temat się kończy na 42T oficjalnie, no może max 46T - ale już Ci nikt gwarancji nie da na dobre działanie zestawu. Wiesz coś więcej - dawaj, chętnie taką u mnie zamontuję ..Inna sprawa że w grx 1x11 też się używa kaset mtb - SLX/XT właśnie 11-42, tam nie ma tragedii w przeskoku takiej wielkiej, bo stopniowanie dla prędkości szosowych co dwa ząbki to nie jest jakiś dramat, wiem-używam, oczywiście to nie szosa, ale o czym my tu piszemy I chętnie poznam te kasety 50T co dobrze gadają z grx 1x11 , bardzo chętnie i będę dziękował ..
Inna sprawa że w grx 1x11 też się używa kaset mtb - SLX/XT właśnie 11-42, tam nie ma tragedii w przeskoku takiej wielkiej, bo stopniowanie dla prędkości szosowych co dwa ząbki to nie jest jakiś dramat, wiem-używam, oczywiście to nie szosa, ale o czym my tu piszemy
Ja mam GRX'a z kasetą SLX'a 11-42 właśnie i mi brakuje biegów po obu stronach kasety, niestety.Z górki nie dokręcę, w terenie tracę przyczepność na niskiej kadencji cisnąc.
CF i eTap to najlepsze co może Ciebie spotkać w Canyonie, reszta to piach Oczywiście nie namawiam na takie koszta, nie mówiać że w budżecie nastu tysięcy to już się robi wybór innych vendorów
tak, ale znów jest problem z 1 tarczą z przodu i przełożeniami na podjazdy (w ogóle podjazdy są dla mnie ważne, aby dać radę).
Co z tego że masz kasety 50T skoro przerzutka ich nie ogarnie
Ale matematyka pokazuje że proporcja jest bardzo bardzo podobna dla rowerów z 1 i 2 tarczami - ew. trudniej dobrać przełożenia po środku.
No i jak w karbonie z tyłu dać bagażnik na sakwy? Z przodu widze uchwyty, ale z tyłu nie widzę na zdjęciach.
Wychodzę z założenia, że jak trzeba to wydam 13 tys. jeżeli to potrzebne. Ale jak zbędne to mogę zostać i przy 8 tys. Planuję i tak wrzucić w koszty firmy, więc trochę z podatku zostaje...