Zdjęcie z wycieczki miesiąc temu, karimata ma ok. 7 lat. Waga ok. 400 g.
Zdjęcie to raczej pokazuje jak jest niepraktyczna.
Ale spoiler ma działać odwrotnie. Dociskać tył samochodu i poprawiac trakcję
Cytat: podjazdy w 6 Sty 2024, 22:43Zdjęcie z wycieczki miesiąc temu, karimata ma ok. 7 lat. Waga ok. 400 g.Zdjęcie to raczej pokazuje jak jest niepraktyczna. W tym typie bagażu bikepackingowego IMO karimata to porażka, niewygodnie się to montuje (tylko na zewnątrz) i jeszcze fatalnie wygląda, do tego paczka mająca prawie 60cm na szerokość to zakłóca aerodynamikę, która jest przewagą tego systemu nad sakwami. Jesteś chyba jedyną znaną mi osobą co biekapackingowo jeździ z karimatą. Materac po złożeniu to jest z 4-5 razy mniejszy, a objętość bagażu to jest kluczowy parametr. I da się jeździć z materacem w pustynnym rejonie, gdzie jest sporo kolców, po prostu trzeba uważać, dokładnie wyczyścić miejsce pod namiot itd.
o kurwa ..ps.da się to jakoś odzobaczyć ?
Przecież jak usiądziesz na siodełku to akurat karimata jest za najmniej szlachetną częścią pleców. Jeśli w ogóle wystaje, to nieznacznie.
Cytat: rufiano w 7 Sty 2024, 21:27o kurwa ..ps.da się to jakoś odzobaczyć ? Problem w estetyce...?To gratuluję.Nie ma to, jak ładne sznurówki w adidasach, co nie rufi?
ale prawda jest ze estetyka miedzy innymi jest dla mnie bardzo ważna
Jak masz d4 szerokości 60cm - to rzeczywiście dla aerodynamiki już nie ma ratunku
Dyskusja z Tobą to jak lizanie słonia w dupę - pożytek z tego żaden, a łatwo gównem oberwać. Dupa 38 cm, karimata 48 cm, wystaje po 5 cm z każdej strony. Jak masz dupę 60 cm to czas pojeździć w terenie, a nie tylko po klawie.