Tak to zabrzmiało, jak by wyścigi ultra były kwintesencją jazdy na rowerze.
To ma być tzw rower ostateczny, tak by przez reszte zycia zmieniać jedynie typowe zuzywające się części i to też im rzadziej tym lepiej. Dlatego tytan, pinion, pasek, hamulce etc...
Cytat: Cokeman w 2 Lut 2024, 08:49To ma być tzw rower ostateczny, tak by przez reszte zycia zmieniać jedynie typowe zuzywające się części i to też im rzadziej tym lepiej. Dlatego tytan, pinion, pasek, hamulce etc...Zabrzmiało to jak rower ostatecznej zagłady...A tak na serio, wymyślą coś nowego, wszyscy będą mieć, a tu słowo się rzekło
jak byłaby opcja lekkiego przyspieszenia bez ubytku komfortu i bezpieczeństwa to mogę rozważyć.
Cytat: Cokeman w 27 Gru 2024, 13:57jak byłaby opcja lekkiego przyspieszenia bez ubytku komfortu i bezpieczeństwa to mogę rozważyć.Podczas przesiadki z 35c na 25c zauważysz ubytek w komforcie i to dość spory Raczej celowałbym w oponiszcza o minimalnym oporze toczenia, tylko wtedy otrzymujesz też twardą gumę przez co i niższą przyczepność na mokrym.A jakie masz obręcze? Da się tam coś ugrać?
/.../ ot np brak odpowiedniej dźwigni zmiany biegów na mojego piniona, /.../