Parametry tras będą dostosowane do pełnienia funkcji turystycznych, ale i transportowych. Po to, aby lokalne ścieżki stały się wygodną alternatywą dla innych środków komunikacji.
Tylko, że na tych kierunkach jest mnóstwo alternatyw w postaci istniejących dróg o niewielkim natężeniu ruchu. Po co budować dedykowane DDR - które tylko będą niszczały i pokrywały się liśćmi/gałęziami/piachem/itp.?
będzie wspólny pas rowerowo-pieszy
Co do odśnieżania stolycy to macie tam dramat, zawsze jak jeździłem, to 5 cm śniegu a ścieżki zawalone kompletnie, jechać się nie da, bo jeszcze to przez pieszych rozdeptane.
Ta kładka to taki sam sens miała jak tunel wzdłuż Wisły...
Cytat: Felek w 22 Lut 2024, 18:00Ta kładka to taki sam sens miała jak tunel wzdłuż Wisły...Bzdura, tunel jest zajebisty o czym możesz się przekonać w każdy weekend wieczorem albo sprawdzając ceny lokali w okolicy.
Jest szansa, że powstanie coś w rodzaju głównych arterii rowerowych, rozprowadzających ruch po regionie i pozwalających przenosić się dalej na drogi lokalne, omijać drogi główne, te z większym ruchem samochodowym.
Jeździłem ostatnimi czasy sporo po DDR budowanych w miejscu dawnych linii kolejowych. To były jednak drogi tylko dla rowerów i dawały duży komfort, bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy.
Jeżdżę też często po drogach technicznych wzdłuż S7 w rejonie Skarżysko - Szydłowiec - Radom. Doświadczenie bardzo pozytywne. Ruch samochodowy dopuszczony, ale znikomy.
...Takich przykładów jest mnóstwo.