Cytat: transatlantyk w 23 Lut 2024, 07:57Jeżdżę też często po drogach technicznych wzdłuż S7 w rejonie Skarżysko - Szydłowiec - Radom. Doświadczenie bardzo pozytywne. Ruch samochodowy dopuszczony, ale znikomy.No właśnie. Zatem po co przy takich drogach budować za ciężkie pieniądze i kosztem pobliskiego lasu DDR?
Jeżdżę też często po drogach technicznych wzdłuż S7 w rejonie Skarżysko - Szydłowiec - Radom. Doświadczenie bardzo pozytywne. Ruch samochodowy dopuszczony, ale znikomy.
...Poruszanie się rowerem jest u nas niepopularne. Bryka to jest to! Rowerzyści to bidota i gorszy sort. ...
Tu są 3 drogi asfaltowe, które dzieli rzut beretem, ale pod wiaduktem jest szeroka na metr rzeczka.Na 2 przęsła betonowe po 2 pasy ruchu pieniędzy starczyło, na kładkę przez rzeczkę już nie.
Cytat: Borafu w 23 Lut 2024, 11:23Tu są 3 drogi asfaltowe, które dzieli rzut beretem, ale pod wiaduktem jest szeroka na metr rzeczka.Na 2 przęsła betonowe po 2 pasy ruchu pieniędzy starczyło, na kładkę przez rzeczkę już nie.Pod Poznaniem też tak jest (...)
Ponadto jest bardzo dużo nieciągłości na polach, drogi techniczne się kończą ślepo, a kilkaset metrów dalej znowu zaczynają. W efekcie my na tych trasach tylko tracimy, bo wzrasta ruch na drogach lokalnych, które zamieniają się w tranzytowe dojazdówki do węzła, a nie ma nic nowego w ofercie, tylko ślepe ogryzki.
To raczej nie przypadek albo zaniechanie, tylko celowe i dobrze przemyślane działanie. Chodziło o to, aby nie tworzyć wzdłuż płatnej A2 bezpłatnej alternatywy drogami technicznymi. Bo kto by wtedy bulił za autostradę?
NB ja w ogóle nie rozumiem budowania np mostu przez rzekę bez kładki dla pieszych.