Przy okazji - nasz Garvity MF też nie chciał w Pamirze dobrze palić, tytanowy Primus spotkanego po drodze Węgra też uległ, ale Węgier twardo go czyścił i miał dobre rezultaty, nasz Primus dobrze pali tylko na gazie i ekstrakcyjnej.
Czyli Multifuel III
polecam do tego płyn dot do hamulców
muszę skombinować odpowiedni cienki drut żeby to przepchać..
A po pro rozwiązań omnifuel/mulitfuel. Mój MSR-HGK ma 30 lat. Pracował na benzynie, nafcie, diesel i parafinie do lamp. Nie zatyka się.
Ja na Europę wyleczyłem się z maszynek na benzynę
Cytat: podjazdy w 15 Maj 2024, 22:52Ja na Europę wyleczyłem się z maszynek na benzynęNa Europę to w ogóle wyleczyłem się ze wszystkich maszynek
Przy -20 i Primus Winter Gas, stojący bezpośrednio na śniegu palił jak w lecie. Nie ma smrodu, ryzyka zafajdania bagażu, no i znacznie bezpieczniej. Wyzwaniem czasem jest zakup gazu po wylądowaniu gdzieś samolotem, ale w lecie to żaden problem, bo grillowe kartusze są wszędzie. W zimie też sprawa nie jest przegrana, bo sklepy turystyczne są zwykle zaopatrzone w odpowiedni gaz.
Cytat: Dream Maker w 16 Maj 2024, 17:44Cytat: podjazdy w 15 Maj 2024, 22:52Ja na Europę wyleczyłem się z maszynek na benzynęNa Europę to w ogóle wyleczyłem się ze wszystkich maszynek Dlaczego?
Bo stołuje się w restauracjach? ;-) (nie wiem - gdybam).