– Increased display brightness– Added Corning Gorilla Glass cover, increasing visibility– Added ambient light sensor (to change display brightness in realtime)– Increased button “crispness”– Improved rain performance handling– Increased internal space to 64GB (from 32GB)– Increased RAM to 4GB (from 2GB)– Increased processor to 2Ghz (from 1.1Ghz)– Increased audio chirp level to JFC loud levels– Added dedicated/new power button– Decreased weight to 118g (from 132g)– Removed SIM card slot– Added phone companion app for syncing rides/routes/workouts/firmware notices/etc– Added dual-frequency/multi-band GNSS/GPS– Increased battery size to 3,200mAh (from 2,800mAh)– Increased battery duration by 30% due to “significant battery subsystems work”– Revamped Hammerhead Mounting system (called HMS) with adjustable plate and new screw system– Changed to Android 12 64-bit (Karoo 2 is on Android 8 32-bit)– Increased price to $474 from $399
..można na szybko znaleźć punkt w Google mapps na smartfonie i dołączyć go do trasy aktualnej.
można na szybko znaleźć punkt w Google mapps na smartfonie i dołączyć go do trasy aktualnej.
W ogóle możliwość szybkiego wyznaczenia i wrzucenia na nawigację trasy jest super. Jak się zagapisz i nie zauważysz, że Twój pociąg odjeżdża z Częstochowa Stradom a nie z Głównej - i trzeba w 15 minut przelecieć przez obce miasto...
A to takie znowu odkrywcze? W Garminach możliwość wytyczenia trasy do punktu POI to już chyba 10 lat temu E800 miał.
Mnie jako potencjalnego użytkownika jeżdżącego długie trasy interesuje mocno czas pracy baterii, E1040 to wyciąga nawet 1000km na jednym ładowaniu, tu z tego co piszesz 1/3 tego parametru będzie sukcesem.
I wyznaczył to de lege artis po ścieżkach rowerowych? Bo ja akurat zimą na musiku w Częstochowie jechałem kilkupasmową szosą, z zakazem jazdy rowerów
Chodzi raczej o szybkość realizacji - jak widać na filmiku od larego - w ciągu 20s możesz wskakiwać na siodełko i jechać. Wiadomo, że mając zapas czasu mogę sobie na telefonie narysować trasę, wyeksportować, zaimportować, zsynchronizować itd. i to zadziała z każdym współczesnym licznikiem.
Bo ja akurat zimą na musiku w Częstochowie jechałem kilkupasmową szosą, z zakazem jazdy rowerów, jakieś tunele, bo DDR był tylko kawałek i dalej znak "remont" Jeszcze światła były wyłączone, więc gówno było widać przy tym ruchu z naprzeciwka, dałem Conovy na 100% i żałowałem, że dwóch nie miałem. Garmina ustawiłem na nawigację po bezdrożach, na wprost, żadna inna metoda nie dawała dobrego wyniku.