Zima, a ZIMA. Na siarczyste mrozy na Podhalu wziąłem starego hardtaila z sakwami.
W głowie zim obraz mam inny - widząc tę fotę w życiu bym nie pomyślał, nie wpadł, ma to być zima.
ale ja wolę suche -20
Cytat: MaciekK w 25 Sie 2024, 16:43ale ja wolę suche -20Ile masz jazd z suchym -20? Bo ja poluję na to od 10 lat i mam raptem kilka. Pochwal się galeriami, jak opada pył diamentowy i inne takie
Dla mnie jazda rowerem w prawdziwej zimie, to marnowanie warunków na narty przełajowe
Ja tu widzę w tej galerii nie marnowanie czasu na siedzenie w domu i rozpaczanie jak drzewiej było super, zanim skurwiel mnie za kółkiem nie skrzywdził. A zimowy biwak ma swój smak.
Przykładowo, czy ten setup to już sakwiarstwo:https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5313b211e4b0d7a86d523f91/1557538507511-GO7PH4FZ3OU9NIJW1N0X/DSC06275.jpg
Cytat: maku w 23 Sie 2024, 13:52Przykładowo, czy ten setup to już sakwiarstwo:https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5313b211e4b0d7a86d523f91/1557538507511-GO7PH4FZ3OU9NIJW1N0X/DSC06275.jpgWarto zwrócić uwagę, że w zestawie jest ponton i sporo jedzenia, pewnie na kilka dni.
Chciałbym zobaczyć fotkę jak ma te wszystkie torebki i sakiewki przytroczone do pontonu, obok złożonego roweru.
Cytat: miki150 w 30 Sie 2024, 22:50Chciałbym zobaczyć fotkę jak ma te wszystkie torebki i sakiewki przytroczone do pontonu, obok złożonego roweru.Mógł je bez problemu wsadzić do pustego worka na ponton, szczególnie jeśli trochę żarcia mu zeszło.
transport wewnątrz samych tub (rur) kadłubowych.Na takim rozwiązaniu oparte są następujące systemy:Internal Storage System (ISS)Packraft Sidebags (TubeBag etc.)Roll Top Closure (RTC)Wszystkie trzy systemy oparte są na transportowaniu bagażu wewnątrz rur kadłuba. Pakowanie odbywa się zawsze przed napompowaniem łodzi.Ma to następujące zalety:Lepsze prowadzenie (nisko położony środek ciężkości)Zwiększona pojemność (objętość bagażu)Ochrona przed wilgocią i wiatremDzięki obniżeniu środka ciężkości łódź staje się bardziej stabilna, zwiększa siłę rozpędu i poprawia manewrowość. Poza tym brak bagażu na dziobie poprawia widoczność, co ma znaczenie zwłaszcza w trudniejszych warunkach (rzeka z przeszkodami, rzeka górska). Wreszcie, sprzyja wyprawom w stylu ekspedycyjnym umożliwiając przewóz dużej ilości bagażu.Jednak załadunek i rozładunek wymaga pewnego planowania. Naturalnie nie ma możliwości korzystania z bagażu na wodzie.