Cytat: Wilk w 15 Lis 2024, 12:59To planujesz to jechać? Bo z tego co pamiętam to jeździsz na góralu, a na takim sprzęcie to chyba jeszcze nikt MRDP nie ukończył kwestia opon:)
To planujesz to jechać? Bo z tego co pamiętam to jeździsz na góralu, a na takim sprzęcie to chyba jeszcze nikt MRDP nie ukończył
Koło szosowe bez problemu mieści się w ramie 26"
Cytat: Wigor w 16 Lis 2024, 01:24Koło szosowe bez problemu mieści się w ramie 26"Hmmm...Teraz mam zagwozdkę...Trzeba spróbować zorganizować skądś koła szosowe, pewnie też napęd wymagał y modyfikacji i wio
A jak Danielu z kwestią monitoringu na MRDP?Jest szansa, by tak jak w 2021 był Follow My Challenge? Bo to jest doskonały monitoring, dużo lepszy od tego jaki był np. na Wschodzie MRDP. Wiadomo, że sporo droższy i dlatego na wyścigi mniejszej rangi nie ma sensu, bo za bardzo by podniósł wpisowe, ale pełny MRDP to jednak co innego. Myślę, że warto dopłacic parę groszy by mieć topowy monitoring, to i dla widzów i dla jadących zawodników jest sporym ułatwieniem.
od kilkunastu lat tak jeżdżę, rama cross level A6 26" z amortyzatorem, niski mostek, dzięki czemu pozycja zbliżona do szosy w górnym chwycie, korba 44/32/20(22) i kaseta 11-21 9 rzędowa, na góry czasami zakładam blat 48. Opony 700/23. Niestety mam v-brake więc wymagało to adapterów aby podnieść piwoty o 2,5cm do góry, jak masz tarcze to problem nie istnieje, wymiana kół zajmuje 2 min,a z przeniesieniem kasety 5min.
Jest szansa, by tak jak w 2021 był Follow My Challenge? Bo to jest doskonały monitoring
Jest to jak najbardziej możliwe, różnica w cenie to plus 100zł do wpisowego. Osobiście co do jakości danych między FMC, a ŚledzGPS nie widzę żadnej różnicy, jedynie ich prezentacja jest mocno na plus dla FMC.
Cytat: Wilk w 16 Lis 2024, 15:47Jest szansa, by tak jak w 2021 był Follow My Challenge? Bo to jest doskonały monitoringFMC to doskonały tracking, ale pojawia się dla niego konkurencja. VIA Race był obsługiwany przez francuską aplikację Madcap (https://madcap.cc/en/) - jeszcze może nie wszystko może działa w pełni na poziomie FMC, ale Madcap przebija brytyjskiego konkurenta znacznie lepszą wersją na urządzenia mobilne (czytaj: telefon), pod tym względem FMC jest aplikacją bardzo, hm, powiedzmy ociężałą.
Osobiście co do jakości danych między FMC, a ŚledzGPS nie widzę żadnej różnicy, jedynie ich prezentacja jest mocno na plus dla FMC.
To bynajmniej nie oznacza, że namawiam do rezygnacji z FMC, po prostu daje znać, ze pojawiają się nowe opcje na rynku.
+1 dla FMC
Cytat: Wigor w 16 Lis 2024, 16:56od kilkunastu lat tak jeżdżę, rama cross level A6 26" z amortyzatorem, niski mostek, dzięki czemu pozycja zbliżona do szosy w górnym chwycie, korba 44/32/20(22) i kaseta 11-21 9 rzędowa, na góry czasami zakładam blat 48. Opony 700/23. Niestety mam v-brake więc wymagało to adapterów aby podnieść piwoty o 2,5cm do góry, jak masz tarcze to problem nie istnieje, wymiana kół zajmuje 2 min,a z przeniesieniem kasety 5min.Mam taką samą ramę, Kross A6, MTB był w oryginale.No ale ona ma mocowanie pod tarczówki (pod bagażnik również) - nie trzeba kombinowąć z piwotami.Wielce uniwersalna rama Obecnie mam na niej elektryka, taka samoróbka, Kross wiecznie żywy