Autor Wątek: MRDP 2025  (Przeczytany 21594 razy)

Offline Kobieta JoannaR

  • Wiadomości: 59
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 25.05.2021
Odp: MRDP 2025
« 17 Lis 2024, 21:49 »
Ale co jest nie tak z tą wersją FMC na komórki? Bo u mnie to działało naprawdę dobrze, byłem w stanie w czasie wyścigu szybko sprawdzić wszystko co chciałem. I jak obserwowałem VIA to nie powiedziałbym, że ten monitoring jest lepszy od FMC.

Madcap ma dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne, z FMC korzystasz z poziomu przeglądarki. Madcap przez to wydaje się działać sprawniej, jest bardziej, no nie wiem, responsywny? Różnica zapewne wynika z faktu, że FMC jest dość starym oprogramowaniem, a Madcap to zupełna nowość. Ma też świetną funkcję: oś czasu (timeline), która pozwala prześledzić wstecz przebieg wyścigu (nie tylko dla jednego, wybranego, zawodnika, ale też dla wszystkich). Znajomi dotwatcherzy bardzo tę funkcję chwalili.

Offline Kobieta JoannaR

  • Wiadomości: 59
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 25.05.2021
Odp: MRDP 2025
« 17 Lis 2024, 21:56 »
Asiu, sformułowanie "rezygnacja z FMC" już zakłada pewien sukces.

Rozumiem, o czym mówisz ; -) Dobry system śledzenia to warunek konieczny, aby wyścigiem zainteresować kogokolwiek innego poza bliską rodziną i znajomymi. Do tego dodałabym jeszcze dobrą oprawę medialną, co najmniej fotograficzną. Dla ludzi, którzy nie mają czasu albo cierpliwości śledzić wyścigu, ale jednak są nim zainteresowani, fajne są też codzienne raporty opisujące przebieg rywalizacji. No ale to już oczywiście oznacza przedsięwzięcie o dużym rozmachu, także finansowym, więc pytanie, czy uczestnicy byliby gotowi taki dodatkowy koszt ponieść, a organizator - dodać sobie pracy ; -)

Offline Mężczyzna czupki

  • Wiadomości: 41
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 16.09.2022
    • Blog: czupki.pl
Odp: MRDP 2025
« 17 Lis 2024, 23:12 »
Co wy z tą wysoką ceną za FMC? Tu jest cennik https://followmychallenge.com/pricing/ Czy tam są jakieś ukryte opłaty? Z tego co piszą, wszystko jest w cenie, jedynie przy zamówieniu mniej niż 10 trackerów jest dodatkowa opłata 99€ za konfigurację eventu.

Co do jakości śledzenia, to wszyscy używają Queclink QL300, więc różnic w jakości rejestrowania pozycji być nie powinno.

Offline Mężczyzna MaciekK

  • Wiadomości: 1830
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 14.07.2017
Odp: MRDP 2025
« 17 Lis 2024, 23:39 »
[...]sama prawda[...]

Krótko i na temat w kwestii śledzenia.

Offline Mężczyzna horacy13

  • Wiadomości: 47
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 22.03.2021
Odp: MRDP 2025
« 21 Lis 2024, 10:19 »
Jest to jak najbardziej możliwe, różnica w cenie to plus 100zł do wpisowego. Osobiście co do jakości danych między FMC, a ŚledzGPS nie widzę żadnej różnicy, jedynie ich prezentacja jest mocno na plus dla FMC.
Czy wiadomo już mniej więcej, jaka będzie wysokość opłaty startowej?

Offline Mężczyzna Wigor

  • Wiadomości: 1702
  • Miasto: Szczecin
  • Na forum od: 19.03.2015
Odp: MRDP 2025
« 21 Lis 2024, 10:24 »
Pakiet podstawowy będzie w kwocie 600-700zł
Noclegi start/meta, posiłki, koszulki itp jako dodatkowe opcje

Offline Mężczyzna Damian

  • Wiadomości: 212
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 14.05.2015
Odp: MRDP 2025
« 21 Lis 2024, 11:06 »
A co ze strojem MRDP ?? Czekam już 3 lata ... niektórzy już 7  ::)

Offline Mężczyzna CFCFan

  • Wiadomości: 472
  • Miasto: Godów
  • Na forum od: 12.05.2014
Odp: MRDP 2025
« 21 Lis 2024, 16:07 »
A co ze strojem MRDP ?? Czekam już 3 lata ... niektórzy już 7  ::)

Nie ten wątek XD Dbaj o tradycję :D

Offline Mężczyzna Damian

  • Wiadomości: 212
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 14.05.2015
Odp: MRDP 2025
« 21 Lis 2024, 18:45 »
xD Nie lubię sam odpowiadać na swoje posty (w wątku o strojach mój jest ostatni) ...  :lol:

Offline Mężczyzna marmro23

  • Wiadomości: 5
  • Miasto: Rybnik
  • Na forum od: 31.07.2023
Odp: MRDP 2025
« 3 Gru 2024, 14:09 »
Cześć, chciałbym również podzielić się kilkoma uwagami co do proponowanej trasy (wersja 3216 km)

Odcinek Zbychowo – Reda. Owszem omija słynne odcinki kilku km po płytach jumbo ale jak jest z przejezdnością i jakością ulicy Redzkiej i Gniewowskiej? Obawiam się, że nie wygląda to za dobrze.  Ktoś ma taką wiedzę jak wygląda ta droga?

Bartoszyce – Sępopol – Glitajny. Za Sępopolem kilkukilometrowy odcinek bardzo dziurawej i nierównej drogi, przejeżdżany w tym roku na WMRDP w przeciwległym kierunku, wszyscy będą na tym odcinku gdy będzie już ciemno. Proponuję jechać z Bartoszyc drogą 592 przez Łankiejmy a potem w lewo drogą 590 przez Korsze do Glitajn. Kilometrowo wyjdzie tak samo.

Jeśli chodzi o alternatywy jazdy za Krempną. Można pojechać :Krempna – Niżna Polianka – Vyśna Polianka (lub przez Zborov)  – Zdynia- Gładyszów (45 km, 13-15 km po SK) w wersji GMRDP 59 km przez Rozdziele i Sękową TO JEST 59 km. Ktoś wspominał, że ubezpieczenie dodatkowe itp. Przecież dalej przed kotliną Kłodzką przejeżdżamy 3 razy przez CZ i robimy tam łącznie ponad 15 km.

Cebulówka. Może lepiej przez Łącko i wykorzystać Velo Dunajec, widoczki chyba lepsze po co krążyć po tych dziurawych zakamarkach typu Cebulówka.

Z Milówki przez Szare na Ochodzitą, po co te kilkanaście % podjazdu po nierównych płytach betonowych podjeżdżać, lepiej równolegle starym śladem drogi 943, tam znikomy ruch jest, wznios sumarycznie ten sam.

Kostrzyn nad Odrą – Boleszkowice, po co upierać nad jazdą wzdłuż Odry do Kaleńska a potem przez Namyślin do Boleszkowic , może lepiej pojechać przez Sarbinowo, Chwarszczany do Boleszkowic. Z tego co pamiętam nawierzchnia nie była zbyt dobra na tym odcinku.

Lubiechów Dolny – Piasek tutaj widzę, że ślad omija Bielinek, i bardzo dobrze bo to było zupełnie bez sensu podczas ZMRDP i oby tak pozostało aż do wersji finalnej śladu.

Trzebiatów – Kołobrzeg. Nie jedziemy przez Mrzeżyno – Dźwiżyno – Grzybowo ? Tak jest bardziej „dookoła Polski” w km wyjdzie to samo. Droga Trzebiatów – Kołobrzeg w trakcie dnia może być spory ruch, z kolei w trakcie dnia spory ruch w miejscowościach nadmorskich

Jeśli chodzi o dystans i limit:
jestem za opcją 10 dni + ca.3200 km. Jeśli chodzi o monitoring: wydaje mi się, że dla tych, którzy chcą przejechać i zmieścić się w limicie to jest obojętne jakie opcje i możliwości daje dany system, ważne żeby jak najdłużej trzymała bateria nadajnika i tyle. Raczej zdajemy sobie sprawę na którym km jesteśmy i ile czasu jeszcze pozostało. ja przynajmniej nie mam czasu przeglądać i zwyczaju przeglądać monitoringu i analizować, trzeba jechać i tyle. 

Wyniki 4xMRDP:
Dołączam się do prośby skierowanej do Daniela o uzupełnienie zestawienia 4xMRDP o wyniki tegorocznego WMRDP.

Offline Kobieta JoannaR

  • Wiadomości: 59
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 25.05.2021
Odp: MRDP 2025
« 3 Gru 2024, 21:31 »
Jeśli chodzi o monitoring: wydaje mi się, że dla tych, którzy chcą przejechać i zmieścić się w limicie to jest obojętne jakie opcje i możliwości daje dany system, ważne żeby jak najdłużej trzymała bateria nadajnika i tyle. Raczej zdajemy sobie sprawę na którym km jesteśmy i ile czasu jeszcze pozostało. ja przynajmniej nie mam czasu przeglądać i zwyczaju przeglądać monitoringu i analizować, trzeba jechać i tyle. 

Monitoring jest nie tyle dla uczestników, co dla śledzących wyścig. Bez dobrego monitoringu - czyli zapewniającego dostęp do dużej ilości danych, np. o przerwach w jeździe, a także możliwość prześledzenia jazdy wstecz, np. żeby zobaczyć, co działo się w nocy - nie ma emocji w śledzeniu wyścigu.

Offline Mężczyzna marmro23

  • Wiadomości: 5
  • Miasto: Rybnik
  • Na forum od: 31.07.2023
Odp: MRDP 2025
« 3 Gru 2024, 22:45 »
Jeśli chodzi o monitoring: wydaje mi się, że dla tych, którzy chcą przejechać i zmieścić się w limicie to jest obojętne jakie opcje i możliwości daje dany system, ważne żeby jak najdłużej trzymała bateria nadajnika i tyle. Raczej zdajemy sobie sprawę na którym km jesteśmy i ile czasu jeszcze pozostało. ja przynajmniej nie mam czasu przeglądać i zwyczaju przeglądać monitoringu i analizować, trzeba jechać i tyle. 

Monitoring jest nie tyle dla uczestników, co dla śledzących wyścig. Bez dobrego monitoringu - czyli zapewniającego dostęp do dużej ilości danych, np. o przerwach w jeździe, a także możliwość prześledzenia jazdy wstecz, np. żeby zobaczyć, co działo się w nocy - nie ma emocji w śledzeniu wyścigu.

Miałem na myśli wspomniane w wątku o FMC spore ułatwienia dla uczestników

Offline Wilk

  • Wiadomości: 20315
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 09.07.2006
    • Wyprawy Rowerowe
Odp: MRDP 2025
« 4 Gru 2024, 14:14 »
Monitoring jest nie tyle dla uczestników, co dla śledzących wyścig.

Bardzo dużo zawodników śledzi na bieżąco sytuację w wyścigu, więc z takim stwierdzeniem to trudno się zgodzić. Osobiście jadąc imprezę też wiele razy sprawdzam sytuację w czasie trwania zawodów - i tutaj FMC ma dużą przewagę nad innymi monitoringami. Szczególnie gdy impreza jest po ustalonej, tej samej dla wszystkich trasie, jak właśnie MRDP. Wtedy dokładnie widzimy kto jest na którym kilometrze - to bardzo wygodna sprawa by ocenić swoją przewagę lub stratę do innych zawodników.

Offline Wilk

  • Wiadomości: 20315
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 09.07.2006
    • Wyprawy Rowerowe
Odp: MRDP 2025
« 4 Gru 2024, 14:26 »
Z Milówki przez Szare na Ochodzitą, po co te kilkanaście % podjazdu po nierównych płytach betonowych podjeżdżać, lepiej równolegle starym śladem drogi 943, tam znikomy ruch jest, wznios sumarycznie ten sam.

Bo ten podjazd to jest klasyka i historia MRDP, był na każdej edycji. Inną drog wznios może ten sam, ale w tym wypadku to nic nie mówi, bo wjechanie po płytach to energii zuzywa 3 razy tyle.
Kostrzyn nad Odrą – Boleszkowice, po co upierać nad jazdą wzdłuż Odry do Kaleńska a potem przez Namyślin do Boleszkowic , może lepiej pojechać przez Sarbinowo, Chwarszczany do Boleszkowic. Z tego co pamiętam nawierzchnia nie była zbyt dobra na tym odcinku.

Tu zgadzam się, cały ten nowy odcinek niewiele wnosi. To są rejony z kiepskim asfaltem, faza wyścigu, gdzie zmęczenie jest już bardzo duże - po co się ładować na jakieś boczne drogi? Stary wariant szedł przez Sarbinowo, Mieszkowice i do Gozdowic, z czego za Sarbinowem to ruch był już bardzo niewielki. To są sensownej jakości drogi, po co wjeżdżać na jakieś kiepskie asfalty? Przy czym stary wariant oszczędza tu 8km.
Lubiechów Dolny – Piasek tutaj widzę, że ślad omija Bielinek, i bardzo dobrze bo to było zupełnie bez sensu podczas ZMRDP i oby tak pozostało aż do wersji finalnej śladu.
Na obecnym śladzie to jedzie przez Bielinek, z tego co pamiętam pełny MRDP szedł najkrótszą drogą na Piasek, też ze 3-4km można tu przyciąć.

Offline Mężczyzna Wigor

  • Wiadomości: 1702
  • Miasto: Szczecin
  • Na forum od: 19.03.2015
Odp: MRDP 2025
« 6 Gru 2024, 18:06 »
Cześć, chciałbym również podzielić się kilkoma uwagami co do proponowanej trasy (wersja 3216 km)

Odcinek Zbychowo – Reda. Owszem omija słynne odcinki kilku km po płytach jumbo ale jak jest z przejezdnością i jakością ulicy Redzkiej i Gniewowskiej? Obawiam się, że nie wygląda to za dobrze.  Ktoś ma taką wiedzę jak wygląda ta droga?

Droga ta jest mocno zniszczona, ale pod górę to prędkość mała, dlatego w tym roku zjazd był po płytach. Można jeszcze kombinować przez Wejherowo, ale to odchodzimy coraz dalej od morza.

Bartoszyce – Sępopol – Glitajny. Za Sępopolem kilkukilometrowy odcinek bardzo dziurawej i nierównej drogi, przejeżdżany w tym roku na WMRDP w przeciwległym kierunku, wszyscy będą na tym odcinku gdy będzie już ciemno. Proponuję jechać z Bartoszyc drogą 592 przez Łankiejmy a potem w lewo drogą 590 przez Korsze do Glitajn. Kilometrowo wyjdzie tak samo.

Sępopol był na większości edycji, taka już tradycja, w 2021r, był objazd przez  DW ze względu na remont drogi do Bartoszyc.
Można jechać też całkiem pod granicą przez Bezledy i Szczurkowo, tylko wtedy brak sklepu 24h w Bartoszycach.


Jeśli chodzi o alternatywy jazdy za Krempną. Można pojechać :Krempna – Niżna Polianka – Vyśna Polianka (lub przez Zborov)  – Zdynia- Gładyszów (45 km, 13-15 km po SK) w wersji GMRDP 59 km przez Rozdziele i Sękową TO JEST 59 km. Ktoś wspominał, że ubezpieczenie dodatkowe itp. Przecież dalej przed kotliną Kłodzką przejeżdżamy 3 razy przez CZ i robimy tam łącznie ponad 15 km.

Można tylko na Słowacji masz obowiązek jazdy w kasku, widzę że z Ondavki jest naprawiony zjazd, bo była tam szutrówka. To robiłoby całkiem sensowny skrót. Odcinki przez Czechy, są to drobne skróty i omijanie bardzo ruchliwej DK46, w tym przypadku jedziemy naokoło jednak po całkiem spokojnych drogach.

Cebulówka. Może lepiej przez Łącko i wykorzystać Velo Dunajec, widoczki chyba lepsze po co krążyć po tych dziurawych zakamarkach typu Cebulówka.

Tam jest bardzo dobry nowy asfalt/beton

Z Milówki przez Szare na Ochodzitą, po co te kilkanaście % podjazdu po nierównych płytach betonowych podjeżdżać, lepiej równolegle starym śladem drogi 943, tam znikomy ruch jest, wznios sumarycznie ten sam.

Jak już wspomniał Wilk, to jest jeden z obowiązkowych  trudniejszych podjazdów po całkiem dobrych płytach.


Kostrzyn nad Odrą – Boleszkowice, po co upierać nad jazdą wzdłuż Odry do Kaleńska a potem przez Namyślin do Boleszkowic , może lepiej pojechać przez Sarbinowo, Chwarszczany do Boleszkowic. Z tego co pamiętam nawierzchnia nie była zbyt dobra na tym odcinku.

Tam zrobili ddr po lewej stronie, mało zachęcające do użerania się  z kierowcami samochodów.

Lubiechów Dolny – Piasek tutaj widzę, że ślad omija Bielinek, i bardzo dobrze bo to było zupełnie bez sensu podczas ZMRDP i oby tak pozostało aż do wersji finalnej śladu.

Czy przez Bielinek czy prosto przez Piasek to bez znaczenia w jakości asfaltów, najgorszy odcinek na całej trasie MRDP jest miedzy Piaskiem, a Krajnikiem Górnym.

Cytat: marmro23
Trzebiatów – Kołobrzeg. Nie jedziemy przez Mrzeżyno – Dźwiżyno – Grzybowo ? Tak jest bardziej „dookoła Polski” w km wyjdzie to samo. Droga Trzebiatów – Kołobrzeg w trakcie dnia może być spory ruch, z kolei w trakcie dnia spory ruch w miejscowościach nadmorskich

Trudno ocenić który wariant jest lepszy, wersja nadmorska ma więcej polbrukowych ddr.

Cytat: marmro23
Wyniki 4xMRDP:
Dołączam się do prośby skierowanej do Daniela o uzupełnienie zestawienia 4xMRDP o wyniki tegorocznego WMRDP.

Chwilowo brak mocy przerobowych

Tagi:
 









Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum