Autor Wątek: Witam  (Przeczytany 1815 razy)

Offline Mężczyzna Iwo

• leniwy południowiec
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 20.09.2010
Witam
« 14 Paź 2010, 22:34 »
Cześć, mam na imię Iwo. Mieszkam w Krakowie, studiuję na AGH. Zawsze uwielbiałem włóczyć się po górach, ale na piechotę, rok temu nie myślałem jeszcze w ogóle o turystyce rowerowej. Niestety, po ubiegłorocznej wycieczce w Czarnohorę rozbolały kolana. Lekarz powiedział "chondromalacja, niech pan jeździ na rowerze", więc w marcu kupiłem i jeżdżę, dalej potrafi zaboleć ale pedałowanie pomaga. W wakacje wybrałem się na wyprawę do Finlandii i Norwegii. Poza tym było też trochę Czech oraz Słowacji. Naprawdę fajnie, za rok też będę się gdzieś włóczył.

Tu mam zdjęcia

Offline Mężczyzna aard

• Miasto: Wiedeń
  • Na forum od: 15.08.2007
    • Moje wyprawy
Re: Witam
« 15 Paź 2010, 07:57 »
Witaj Iwo :)

Cytat: "Iwo"
Lekarz powiedział "chondromalacja, niech pan jeździ na rowerze"

Oooo, to ciekawe, bo tu sporo osób narzeka na chodromalację z powodu jazdy na rowerze! :o
A na rowerze zawsze jest miejsce siedzące... chyba że jesteś bikepackerem :p

Offline Mężczyzna Susiedka

• Miasto: Stuttgart
  • Na forum od: 03.09.2010
Witam
« 15 Paź 2010, 07:58 »
Napisz coś może o Twojej chorobie? Co jest przyczyną, jak to widział lekarz?
Jakie masz szanse na całkowite zregenerowanie chrząstek?
Ja miałem takie kłopoty z powodu przeciążenia, prawie dwa miesiące wspierałem się na kulach, czym rozśmieszałem otoczenie (bo czasami zapominałem kul :)), ale robiłem to uczciwie.
Tak mnie to ciekawi, bo to jest wbrew pozorom częsty uraz, a czasami niepotrzebnie kończy się endoprotezą. Znajomy jeździ na rowerze, a też ma zaleconą endoprotezę, co prawda biodra, zobaczymy, jak się to u niego skończy. Koleżanka z pracy zmarła z powodu powikłań pooperacyjnych, obie sytuacje związane z są z tą chorobą.

Offline Mężczyzna marek.dembowski

• Miasto: Ogrodzieniec
  • Na forum od: 06.04.2007
Witam
« 15 Paź 2010, 11:15 »