Jak jeździsz po asfaltach to bierze ramę crossową, tyle że większość części z fula raczej nie będzie pasować (amortyzator, koła)
Mała rada dla ludzi mających jak ja zamiar kupić ramę Accent Shannon - przed kupieniem dokładnie ją obejrzeć pod kątem krzywego pospawania, nawiercenia otworów itp. (i raczej przez neta nie kupować). Wykonanie na ogół stoi na naprawdę niezłym poziomie, bo popatrzyłem na inne egzemplarze (w innych rozmiarach), ale raz na jakiś czas sie trafia felerny, jak mój. Krzywo zespawana dolna rura z główką i kompletnie niewspółosiowe górne otwory pod bagażnik (jeden przesunięty do przodu, drugi do tyłu). Na szczęście sklep przyjął reklamację (zwrot forsy).
niestety kupno w sklepie Codexa czy Airlinea graniczy z cudem
Co rozumiesz przez :Cytat: "Adunaphel"niestety kupno w sklepie Codexa czy Airlinea graniczy z cudemPrzecież te modele kupisz w każdym sklepie Authora bez problemu.
Czy mógłby ktos wyrazic opinię na temayt ramy ACCENT SHANON? Czy ma ktoś jakies doswiadczenia z tym wyrobem i jak to ma sie np do ram AUTHORA Airline czy Zenith. Czy warto zawracać sobie głowę niskobudżetowaym wyrobem Accenta?
Właściwie to gościu mi w sklepie powiedział, że te tulejki powinny być dodawane gratisowo do ram, po czym dał mi całą garść, jak chcesz mogę się podzielić.
ciman - do dokupienia są specjalne tulejki, które mocujesz zipami lub spinkami do tych uchwytów i pełnego pancerza wtedy nie trzeba. Jedyna wada - nie da się linki włożyć ani wyjąć "bokiem" jak przy normalnym oporze, trzeba ja przewlec.Właściwie to gościu mi w sklepie powiedział, że te tulejki powinny być dodawane gratisowo do ram, po czym dał mi całą garść, jak chcesz mogę się podzielić.