1 i 3 są na 32 szprychach i obręcze nie są kapslowane.2 to koło pod hamulce tarczowe.
Kasetę 7rz można już kupić za 30zł więc nie są to duże koszta.
Kapslowanie.. Podobno ładnie wzmacnia obręcz. Ale widziałem wyrwany "kapsel". Z punktu widzenia użytkowego najważniejsze jest ograniczenie korozji (aluminium/mosiądz nie jest najlepszym połaczeniem..) przez co i "zapiekanie" szprych.
Pierwszą rzeczą, to sprawdź te piasty co masz (znaczy się, rozkręć, wyczyść, sprawdź stan konusów i bieżni czy nie mają wżerów). Kupno czegoś z kasetą to raczej wymiana paru części więcej (bo na 7kę to raczej tylko używki dostaniesz, a ryzyko ponosisz ty).
Obręcze kapslowane/dwuprofilowe spokojnie dostaniesz za 50-60zł. A może coś znajdziesz w "wysokim profilu" (są sztywniejsze, ale cena też pójdzie w górę).
I ostatnia sprawa: szprychy. Tu kasy nie ma co żałować. Champion (2zł).. albo mój ostatni wymysł: Alpine III (3zł, na 26" dostaniesz bez problemu). Ew. "budżetowy" Sapim Strong (1.50zł, mają wzmacniane końcówki
na razie to ja maże tylko o tym żeby tylne koło mi się nie gięło pod moim ciężkim tyłkiem + ..
Pana Bogdana już dodałem dziś do ulubionych...ale tej aukcji nie znalazłem a toż to takie koło jak szukam...i w sumie w tej samej cenie co mi wyszło ! a już splecione :-)Dzięki!
ja ważę tyle co ty a na razie śmigam na GIPIEMME TECNO 024 na 28 szprych, na razie dają radę ale chcę je zmienić ,przejechałam na nich jakieś 1,5tyś/km(700 z sakwami) kółka słabe ale jadą dalej