Autor Wątek: Zdrastwujtie!  (Przeczytany 780 razy)

Offline Mężczyzna Gofer

• Miasto: Dopiewo k. Poznania
  • Na forum od: 31.03.2011
Zdrastwujtie!
« 1 Kwi 2011, 00:16 »
Może i powitanie nie po naszemu, może i niepoprawne napisane, ale od tych "Witam" w tej części forum aż się mroczy w oczach ;) To może pokrótce się przedstawię: jestem studentem politechniki w Poznaniu, choć mieszkam właściwie pod miastem. Ze 2,5 roku temu, wraz z przeprowadzką do mojej wioski zacząłem troszkę intensywniej pedałować po okolicy, trasy raczej jednodniowe, rekreacyjne, koło 100km max. Rower? Raczej budżetowy, Author Compact (kilka lat temu się szarpnąłem i nie zamierzam zmieniać, dobrze mi z nim ;) ), czasem przemierzam pobliskie ścieżki wieloletnim ktm'em sprowadzanym z Niemiec, kupionym na targu. Jak widać nie jestem maniakiem sprzętowym, rower ma jechać i nie rozpaść się pod właścicielem, 2 czy 999 przerzutek nie robi mi różnicy ;). Szukając pomysłu na jakąś dłuższą trasę w te wakacje znalazłem to forum, za co dziękuję Opatrzności i googlom. Mam nadzieję odszukać tu trochę informacji o początkach innych forumowiczów, ale zanim dogłębniej poszukam, może ktoś by mi powiedział jaka długość trasy na początek byłaby odpowiednia? Jestem raczej w dobrej formie fizycznej, codziennie biegam po kilka km, całodzienna jazda rowerem w sprzyjających warunkach raczej mnie za bardzo nie męczy. Wymagania żywieniowe i bytowe niewielkie, jak i fundusze ;) Mile widziane cieplejsze miejsca, jestem wybitnie ciepłolubny. Mam ew. towarzysza do takich podróży. Tym małym odwołaniem do waszego doświadczenia kończę moje przydługie powitanie, i żegnam się już po naszemu: Do usłyszenia!

Offline Bogusław

• Miasto: tu i tam :)
  • Na forum od: 23.03.2010
Zdrastwujtie!
« 1 Kwi 2011, 00:34 »
Gofer,witaj w towarzystwie pozytywnie zakręconych :mrgreen: