Cytat: Janus w 3 Cze 2012, 20:44Tak więc polecam wypinać najpierw tylko jedną nogę, tę, którą zamierzasz jako pierwszą postawić na ziemi.Tak też do tego podszedłem wydawało mi się logiczne. Przede wszystkim nie zawsze druga noga musi być wypięta, np. podczas krótkiego zatrzymania przed skrzyżowaniem.
Tak więc polecam wypinać najpierw tylko jedną nogę, tę, którą zamierzasz jako pierwszą postawić na ziemi.
Oj, Freud.. coby dziwko cie nie złapało.. i żebyś nie wyglądał jak ryba bez wody.. Czasami wystarczy kamyczek pod blokiem, zabłocenie, czy odrobina wody zimą (włącznie z potem..).
A co do podświadomości.. to się zastanawiałem jak się wypinam.. ale chyba na krótki postój prawą, a podczas zatrzymywania najpierw lewą, potem prawą. Brzmi głupio..
Trzeba na to zwracać jakąś szczególną uwagę, czy wszystko samo się doszlifuje i zsynchronizuje?
Z 10-15% ("zwykłe" platformy) można osiągnąć nawet 70-80% czasu kiedy się przekazuje moc na koło.
Cytat: Borafu w 4 Cze 2012, 21:14A jak dobrze pamiętam Boonen w czasie sprintu "wyładowywuje" 1600W (kiedy "normalnie" jedzie 380-460W..). Warto zauważyć jak wygląda jego praca w czasie wyścigu na tych dwóch etapach. I raczej w platformach by tego nie uzyskał..No to by uzyskał 1400-1500W.
A jak dobrze pamiętam Boonen w czasie sprintu "wyładowywuje" 1600W (kiedy "normalnie" jedzie 380-460W..). Warto zauważyć jak wygląda jego praca w czasie wyścigu na tych dwóch etapach. I raczej w platformach by tego nie uzyskał..