Autor Wątek: Częstochowa-Gdańsk i może dalej ;).  (Przeczytany 1157 razy)

Offline Yaszczyk

• Miasto: Myszków
  • Na forum od: 03.05.2011
Częstochowa-Gdańsk i może dalej ;).
« 3 Maj 2011, 12:58 »
Witam  :D .

Planuję w wakacje wyjazd z okolic Częstochowy do Gdańska, a dalej jak tylko pogoda, znajomi i inne rzeczy dopiszą wzdłuż wybrzeża do okolic Szczecina. Znacie może jakieś trasy rowerowe na tym odcinku? Koniecznie asfaltowe, na innych szosówką będzie ciężko ;).

Ktoś może już podobną trasę przebył? Jeżeli tak, mógłby podzielić się wrażeniami, opisać jak wygląda sprawa bazy noclegowej na tej trasie, jak sprawa z natężeniem ruchu itp.

Może ktoś również byłby chętny na taką wyprawę ;)?

Jestem młodym amatorem więc max po 150-180km dziennie wchodzi w grę.

Interesowała mnie WTR ale z tego co wszędzie czytam jest wciąż w trakcie budowy/planów niestety.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi, Yaszczyk :).

Offline Mężczyzna szy

• Miasto: Gdańsk
  • Na forum od: 29.04.2009
« 3 Maj 2011, 13:27 »
Od Bydgoszczy da się bardzo przyjemnie przejechać wzdłuż
Wisły, jednym i drugim brzegiem. Asfaltem.

Szy.

Najlepsze szlaki rowerowe w Polsce, w Niemczech i w Europie

Offline Polsson

• Miasto: Toruń
  • Na forum od: 27.02.2011
« 4 Maj 2011, 23:53 »
Dwa lata temu pokonywałem trasę Toruń - Częstochowa po drogach o bardzo niewielkim natężeniu ruchu. Mapki oraz skromną relację możesz zobaczyć  tutaj.

Co do dróg na północ od Torunia to napisz chociaż którędy mniej więcej chciałbyś jechać a postaram się jakoś pomóc. Ja, podobnie jak szy, proponowałbym drogę wzdłuż Wisły czy to po jednej czy drugiej stronie. Osobiście bardzo lubię odcinek Bydgoszcz - Świecie przez Trzęsacz i Gruczno a następnie po drugiej stronie Wisły przez Dolne i Górne Wymiary do Grudziądza a i dalej aż do samego Gdańska śmigać można przyjemnie.

Offline Mężczyzna cinek

• SP2SJ
  • Miasto: Bydgoszcz
  • Na forum od: 12.03.2008
« 6 Maj 2011, 07:41 »
Cytat: "Polsson"