Autor Wątek: Rumunia 2011 by maciek320  (Przeczytany 6493 razy)

Offline maciek320

• Miasto: Gorlice/Krakow
  • Na forum od: 17.05.2011
    • http://www.maciek320bike.bikestats.pl
Rumunia 2011 by maciek320
« 22 Maj 2011, 16:22 »
Najwyższy czas pomyśleć o kolejnej wyprawie.

Na wstepie: jestem studentem AGH w Krakowie; wydział Wiertnictwa, Nafty i Gazu; lat 21. Mieszkam na południu Polski - Małopolska - Gorlice.
Moje dłuższe wyprawy: Mazury-Bałtyk 2009; Dookoła Polski i Rugen 2010.

Poszukuje chętnych na wyprawę do Rumunii: trasa Transfogarska, morze Czarne, wąwóz Bicaz. Dokładna trasa jest do ustalenia, ale myślę żeby zrobić ok. 3000km w ok. 4tyg. (start w zależności jak się sesja skończy - początek lipca).

Poszukiwani: osoby w wieku 18-24; z kondycją umożliwiającą przejechanie takiej trasy: dystanse 50-200km dziennie.
Noclegi oczywiście w namiotach (na dziko, u gospodarzy, rzadko na campingach)

Jestem otwarty na propozycje:).

Offline Mężczyzna Susiedka

• Miasto: Stuttgart
  • Na forum od: 03.09.2010
« 22 Maj 2011, 16:41 »
Czyżby kącik matrymonialny? ;)
Dodaj jeszcze że mają to być wyłącznie kobiety :)

> Jestem otwarty na propozycje:)
W tą otwartość szczerze wątpię. ;)

Offline Kobieta suchyy

• trolololo
  • Miasto: Amsterdam
  • Na forum od: 24.07.2006
« 22 Maj 2011, 17:05 »
Szczególnie otwarty widzę jesteś na te dystanse dzienne ;) 50km dziennie to chyba każdy z ulicy może przejechać, a 200 dziennie z sakwami to już odległość na miarę Michała Wolffa ;)

Offline maciek320

« 22 Maj 2011, 19:10 »
Na początek odezwali się Ci najbardziej przemądrzali. Coś widzę ciężko u Was z interpretacja.

Susiedka  - jeżeli otwartość kojarzy Ci sie tylko z jednym to gratuluje.
Suchyy - skoro mieszkasz Sanok/Kraków to powinieneś wiedzieć, że jazda po górach może być męcząca, szczególnie z ekwipunkiem wyprawowym, więc wątpię ze osoba z ulicy przejedzie 50km, z przewyższeniem 1000m i pełnymi sakwami.