Efektem takiego niesymetrycznego zaplotu jest znaczne osłabienie koła, ponieważ całe obciążenie promieniowe koła przenoszone jest na ramę poprzez tylko połowę szprych (tych bardziej naprężonych).
ponieważ całe obciążenie promieniowe koła przenoszone jest na ramę poprzez tylko połowę szprych (tych bardziej naprężonych).
Wykrzywiłeś oś rurkową (taką na szybkozamykacz) ?
Cytat: "sinuche" ponieważ całe obciążenie promieniowe koła przenoszone jest na ramę poprzez tylko połowę szprych (tych bardziej naprężonych). Oj, oj... bo się pogniewamy :oops: Nie myślałem nigdy, że i ja to powiem, ale zaraz chyba rozrysujemy wektory sił. W istocie, te bardziej pionowe szprychy zbierają więcej z obciążenia pionowego, ale nie całe :!: Za to przy siłach/obciążeniach bocznych te bardziej pochylone
zastosować łożyska maszynowe (bezobsługowe), które niezbyt nadają się do kół rowerowych
Dlatego producenci cisną na łożyska maszynowe. Tania produkcja, szybkość montażu i nie potrzeba lepiej kwalifikowanej małpy która to skręci wszystko do kupy w gramotny sposób.
ylko nie wiem, dlaczego z roku na rok muszę płacić coraz więcej za piasty i koła
Tylko nie wiem, dlaczego z roku na rok muszę płacić coraz więcej za piasty i koła :twisted:
sinuche napisał/a: Tylko nie wiem, dlaczego z roku na rok muszę płacić coraz więcej za piasty i koła :twisted:Co roku kupujesz piasty i koła?! :shock: