Autor Wątek: Cześć: stary ale nowy - witam z Zielonej Góry  (Przeczytany 411 razy)

Offline Mężczyzna Freud

• Miasto: Zielona Góra
  • Na forum od: 16.06.2011
Cześć,
  konto założyłem już jakiś czas temu, ale nie przywitałem się do dziś dnia.
  Jestem z Zielonej Góry. Rowerek to:
  http://www.podrozerowerowe.info/index.php?topic=3540.msg73317#msg73317
  http://imageshack.us/photo/my-images/196/image002sy.jpg/

Lubię pojeździć sobie rekreacyjnie i czasem troszkę mocniej na trasie mieszanej:
  trochę szosy, trochę ubitej polnej, trochę lasku - czyli lubię trasy urozmaicone.

Nie kręci mnie typowe ostre MTB lub typowa szosa.

Jeśli ktoś jest z tego rejonu to z chęcią wybiorę się na dłuższą przejażdżkę.

Miłego pedałowania!
"Życie jest jak jazda na rowerze, żeby utrzymać równowagę musisz poruszać się do przodu." - A. Einstein
"Wax, to tylko kwestia czasu kiedy "Podróże z dziećmi" stanie się twoim najważniejszym działem" - Cinek

Offline Kobieta Marta

• Miasto: Edynburg/Lodz
  • Na forum od: 18.09.2008
    • Historie z rowerem w tle
No prosze jak nei bylo nikogo z tamtej czesci Polski to nei bylo, a teraz nagle wysyp:)

Witam i pozdrawiam:)
The bicycle is just as good company as most husbands and when it gets old and shabby a woman can dispose of it and get a new one without shocking entire community.

Offline Mężczyzna Pitaquo

• Miasto: Kluczbork
  • Na forum od: 05.02.2011
    • Rowerem do Singapuru
Wysyp to się zaczyna na skalę całego kraju(Bogu dzięki!).
A ja... W sumie też przedstawiłem swoje plany, ale tak całkiem o sobie, to nie powiedziałem nic  :icon_redface:
Więc, nazywam się Stasiu(tak, preferuję zdrobnienie) i pochodzę z Kluczborka.
Zwykły szary ludzik który po kilkunasty latrach swojego życia odkrył, że na rowerze można jeździć duuużo dalej, niż tylko do szkoły(choć tam jeździłem 5km bez względu na pogodę, porę roku czy temperaturę[przy -25'C zniszczyłem amortyzator]).