Autor Wątek: Wycieczki kilkudniowe z Warszawy w dowolnym kierunku  (Przeczytany 637 razy)

Opis: Szukam towarzystwa

Offline Mężczyzna RobsiWawa

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 01.08.2011
Witam

Mam 34 lata, mieszkam w Warszawie
 Szukam chętnych osób na wycieczki 2-3 dniowe lub maksymalnie 7 dniowe.
 Nie mam dużego doświadczenia z biwakowaniem, planuje właśnie zakup namiotu i potrzebnego ekwipunku.
 Jeśli chodzi o moje możliwości, to mam za sobą trasę Warszawa – Chałupy w 4 dni ( 140, 50, 120, 80 km).
 Myślę o dystansach 60-80 max 100 km / dziennie.
 Kierunek jest dla mnie obojętny, myślałem o takim schemacie jazda od rana do 15-17, potem miłe biwakowanie i maksimum odpoczynku :)

Kontakt do mnie gg 1616630
 Pozdrawiam Robert

Offline Mężczyzna Księgowy

• .::Kolarska Patologia::.
  • Miasto: Warszawa/Jabłonna
  • Na forum od: 30.12.2010
Fajnie, że jest ktoś z Mazowsza;D Zapraszam do odwiedzenia działu Grupa Mazowiecka;) Tam znajdziesz skawiarzy z Mazowsza.

Dział troszkę niefortunnie wybrałeś do założenia wątku bo jest oddzielny "Szukam partnera partnerki" i jeszcze jeden "Przywitaj się" w tych powinieneś napisać.

Myślę, że moderacja grzecznie przesunie ten wątek do jednego z wyżej wymienionych.
Ja uprzedzając wszelkie inne wpisy Witam Cię serdecznie na forum :D
Jadę tam gdzie znika horyzont.
MP 2014 - 500km 25h28`|MP 2015 - 300km 20h30`|MP 2017 - 300km 21h01`|MP 2018 (DNF)- 519km 27h30``|BBT 550km (DNF) | POM500 46h33`|PGR 550km - 80h04`

Offline Mężczyzna RobsiWawa

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 01.08.2011
Cześć

Faktycznie miałeś racje, już admin załatwił sprawę i jest tu gdzie powinien.
Szukam i szukam tego działu z Mazowsza i chyba mam jakąś czarna dziurę w głowie, nie mogę znaleźć :)

Również witam Ciebie ( prawie jak sąsiad, pracuje i pochodzę z Legionowa ) orazi wszystkich użytkowników

Offline Mężczyzna matematołek

• Miasto: Grudziądz
  • Na forum od: 11.08.2011
    • Grudziądzka Strona Rowerowa