Akumulatorki AA i ładowarkę do nich prawie każdy ma, a ogniw i ładowarki do nich już na pewno nie. Więc od razu na dzień dobry koło 100zł więcej trzeba wyłożyć, więc opowiadanie, że AA są takie drogie między bajki można włożyć, to przejście na ogniwa nas będzie dużo więcej kosztować.
Dlatego do fenixa BT10 mam battery pack na 4xAA i battery pack na 18650.
Akumulatorki AA i ładowarkę do nich prawie każdy ma
Jak nie korzystasz ze światła powyżej 300 lumenów - to wcale to nie jest specjalnie potrzebne
Tak samo jak można kupić tanie ogniwa Li-Ion można tez kupić chińskie aku AA za grosze, z pojemnością porównywalną z Eneloopami. Bo zaletą Eneloopów, szczególnie białych wcale nie jest wielka pojemność (są bardziej pojemne ogniwa na rynku) - tylko trwałość i odporność na niskie temperatury. A tanie ogniwa Li-Ion na mrozie działają połowę czasu co te drogie
Dlatego nie bierzcie się za wciskanie na siłę ludziom czegoś, czego wcale nie potrzebują, na szosę więcej niż 300 lumenów wcale nie jest specjalnie potrzebne, mam w swojej 750lumenów, ale trybów powyżej 300 prawie nie używam, co najwyżej na zjazdach czy przy jakiejś fatalnej pogodzie. Dlatego jak ktoś takiej siły nie potrzebuje - to po co ma wchodzić w mniej pewny system? Jeśli mu starcza 200-300 lumenów - to AA jest bardzo dobrym rozwiązaniem.