Dziwne co piszecie o tych dętkach. Ja używam tych ultralight, ale głównie dlatego, że po prostu zajmują mało miejsca w podsiodłówce i w miejsce jednej wchodzą dwie. Jak już gumę złapię, to do opony idzie nowa dętka i zostaje tam na dłużej. Jeśli jednak jestem gdzieś w świecie i do celu mam daleko, to oszczędniej podchodzę do dętek i łatam. Nigdy problemów nie miałem, zawsze jednak zgodnie z instrukcją. Żadnego dociskania ani zagryzania nie stosuję. Kiedyś nie zdjąłem tej folijki przeźroczystej z łatki i przetarła mi dętkę zaraz obok łatki. Może to jest problem?
I tak Wam nie wierzę w to łatanie - przecież ciśnienie bez problemów przebije się przez warstewkę ~1cm kleju od środka dziury do krawędzi łatki. Jeszcze rozumiem, jakby na gorąco się to zgrzewało...
Kup nowy zestaw rema tip top (łatki i klej)
Wkładkę od spodenek się pierze od czasu do czasu, takie wietrzenie niewiele da przy tej wilgoci.
A zaszalalem i równowartość 100 zł wymieniłem na komplet kół 28 cali triban tubeles ready. Plus dodatni jest taki że bez rzeźbienia przyjmuje kasetę 11 rzędów
Raczej nura na 80m
Cytat: Piotr1975 w 5 Gru 2020, 18:53A zaszalalem i równowartość 100 zł wymieniłem na komplet kół 28 cali triban tubeles ready. Plus dodatni jest taki że bez rzeźbienia przyjmuje kasetę 11 rzędów100zl czy 1000zł?