No nie tylko na wymianę klocków, przejeździłem całą zimę to przy okazji zrobią serwis, sprawdzą co piszczy i skrzypi. Wymienią co powinno się wymienić, sprawdzą koła i olej w skrzyni biegów, przesmarują linki .... itp.No i zmienią opony z zimowych na letnie.
Rozważałem upgrade na tarcze
Cytat: liftlodz w 22 Lut 2021, 17:41No nie tylko na wymianę klocków, przejeździłem całą zimę to przy okazji zrobią serwis, sprawdzą co piszczy i skrzypi. Wymienią co powinno się wymienić, sprawdzą koła i olej w skrzyni biegów, przesmarują linki .... itp.No i zmienią opony z zimowych na letnie.To tylko przy założeniu, że się przyłożą do roboty tak jak powinni, a z tym w polskich serwisach to jest często loteria, polecam taki artykuł https://www.endurorider.pl/patologiczne-serwisy-rowerowe-to-twoja-wina/
polecam taki artykuł https://www.endurorider.pl/patologiczne-serwisy-rowerowe-to-twoja-wina/
przejeździłem całą zimę to przy okazji zrobią serwis, sprawdzą co piszczy i skrzypi. Wymienią co powinno się wymienić
A Spyke'i są do dostania gdzieś? Rozważałem upgrade na tarcze w rowerze żony, ale nie były dostępne raczej od jesieni.
Chłopina nam się zestarzał i zrobił się zrzędliwy, kiedyś bardziej afirmował rowerowy (pół)światek:https://www.endurorider.pl/15-bez-serwisu-i-nadal-jezdzi-trek-820/
Odebrałem rower z serwisu, nie było mnie tam ze 3 lata. Ceny "kosmiczne" albo jeszcze jestem w innej epoce cenowej.
Cytat: paweł.70 w 24 Lut 2021, 12:39Odebrałem rower z serwisu, nie było mnie tam ze 3 lata. Ceny "kosmiczne" albo jeszcze jestem w innej epoce cenowej. Ale ceny serwisu czy części ;PBo ja odwiedzam (jak muszę) serwis, w którym robocizna jest przyzwoicie tania, a części tak ze 150% ceny rynkowej...
więc powoli przygotowuje się do sezonu.