Wyczyściłem opony ze starego mleczka, założyłem, napompowałem i trzymają ciśnienie.
Co Wy macie z tymi piastami? To nie lepiej kupić raz, a dobrze, na łożyskach maszynowych, niekoniecznie za miliony monet (jakiś Novatec)?
Nie. Piasta z maszynowymi łożyskami... Novatec to masowo produkowany paździerz ...
Raz w roku przy okazji wymiany napędu sugeruję kompletny serwis również piast.Obudowy są od nowości. Wymieniane są: bębenki, pieski, łożyska.
Cytat: sierra w 15 Mar 2024, 12:27Raz w roku przy okazji wymiany napędu sugeruję kompletny serwis również piast.Obudowy są od nowości. Wymieniane są: bębenki, pieski, łożyska.No to przecież wymieniasz w zasadzie całe bebechy, czyli tak jakbyś nową piastę kupował co zmianę napędu, czyli domyślam się, że co 6-7 tys. km?
Obudowy są od nowości. Wymieniane są: bębenki, pieski, łożyska.Nie wiem dokładnie jaki to model, ale kosztowały "milion biedronek"
Cytat: sierra w 15 Mar 2024, 12:27Obudowy są od nowości. Wymieniane są: bębenki, pieski, łożyska.Nie wiem dokładnie jaki to model, ale kosztowały "milion biedronek" Jak wyciągasz łożyska? Masz na to jakiś patent, czy specjalne narzędzia?
Kilka dni temu wymieniłem napęd, chciałem przez zimę dojechać stary. Kaseta, większa tarcza w korbie 2x, po 10 latach wróciłem do łańcucha shimano zamiast KMC. Kółka przerzutki wymieniłem wcześniej. Stary napęd przejechał około 15 tyś. i już ledwo zipał. Odczucie po zmianie, kurcze mam nowy rower . A jeszcze porównanie kmc- shimano na duży plus dla shimano.
Też jeżdżę na dwa łańcuchy.
Nie. Piasta z maszynowymi łożyskami nie oznacza, że jest w jakikolwiek sposób trwalsza niż system na skręcane konusy.