I w razie awarii jest w sytuacji sporo lepszej niż właściciel innych sakw, nie musi robić kiepsko działających samoróbek, tylko w banalny sposób, w 10-15min wymienia haki lub listwę - i ma w pełni sprawny produkt.
I to ma być obiektywizm? Na podstawie dwóch rowerzystów (którzy mogli np. jechać pewien czas z sakwą wiszącą na jednym haku bo nie zauważyli tego) wyciągasz wniosek na cały produkt, uznając, że plastik jest dość lichy? Podczas gdy są setki doświadczeń ludzi, którzy przejeżdżali z tym tak samo trudne trasy bez najmniejszych problemów?
Poza tym nie wspomniałeś o kluczowej w tej mierze sprawie czyli, że haki w Ortliebach są wymienne, co jest ogromną zaletą tych sakw. Możesz wymienić zarówno sam pęknięty hak, możesz wymienić całą listwę na której są haki zamontowane
Do bagażnika Crosso.Ja mam sakwy Crosso i bagażnik Crosso i jestem niezadowolony z ich współpracy.Jeśli je powieszę tak jak ładnie pasują to ocieram piętami, a jak powieszę tak żeby nie ocierać piętami to haki chodzą "na wcisk" między poprzeczki bagażnika.Przesunięcie haka albo poprzeczki o 5mm załatwiłoby sprawę, ale nie chce mi się przeprowadzać regulacji metodami ślusarskimi.
Cytat: Borafu w 14 Mar 2015, 13:43Do bagażnika Crosso.Ja mam sakwy Crosso i bagażnik Crosso i jestem niezadowolony z ich współpracy.Jeśli je powieszę tak jak ładnie pasują to ocieram piętami, a jak powieszę tak żeby nie ocierać piętami to haki chodzą "na wcisk" między poprzeczki bagażnika.Przesunięcie haka albo poprzeczki o 5mm załatwiłoby sprawę, ale nie chce mi się przeprowadzać regulacji metodami ślusarskimi.Heh, tyle lat korzystam z identycznego zestawu, i nie zauważyłem tego problemu Czego to się człowiek z internetów nie dowie
City ma konstrukcję identyczną jak Back- i Front Rollery
Cinek muszę powiedzieć, że jesteś bardziej fotogeniczny, kiedy Cię na zdjęciu brakuje